Visa fullständig version : Ny tidning, Radiostyrt ute nu!
Söders /RC
2009-09-20, 17:36
http://www.sodersrchobby.se/sodersrchobby/product.asp?qsLang=swe&type=2&id=099&pid=TID%20150
jocke1963
2009-09-20, 22:42
Vill minnas att jag anmälde intresse för att få gratis-ex av första nr:et, möjligen på hobby.se, men inte sett den i brevlådan ännu...? Någon annan som känner igen det erbjudandet, eller har jag drömt nu igen..? :)
Jag beställde också och fick en bekräftelse men inte sett någon tidning ännu :-(
Bekräftelse på beställning av Radiostyrt
Ordernummer: 17593
Namn: Jan Lodén
Jag har inte heller fått nån tidning.
Luuugn, den kommer säkert. Den är daterad 22/9.
Jag är i branchen och har haft ett ex sen förra veckan.
Den är värd att vänta på :)
/Steffe
Den 22 sept ni skulle ha kolla era allt om Hobby fanns info om den också !!
ni visste att det fanns hos www.hobby.se så enkelt att beställa den så dom har det allt där med Visa och annat massor så ni hitta där så lätt och snabbare skicka dom till era så klart
MVH Steve
Nu har jag fått min nya tidning så nu blir det till att läsa :)
DennanHMFK
2009-09-21, 17:37
wie. den ramlade ner i lådan idag! :)
jocke1963
2009-09-21, 17:42
Min oxå ! Ser bra ut, bara hunnit bläddra lite i den ännu...
kan man köpa denna på macken sen?
Söders /RC
2009-09-21, 18:17
Nä bara på Söders och ICA ;)
Vet faktiskt inte hur tidningen kommer spridas, eller om de e tänkt som prenumeration och via hobbybutiker, bäst är väll att maila AoH och fråga, eller snacka med dem på Hobbymässan.
Jag tänkte kolla på Pressbyrån då det mesta i tidningsväg brukar finnas där.
Ett enkelt tips.
Vill ni veta var den finns att köpa så gå till
www.interpress.se (distributören)
Klicka på Tidskrifter
Gör en titelsökning efter "radiostyrt"
Klicka på länken Radiostyrt
Välj ett postnr där du bor
Så...nu vet du vart den kan köpas.
/Steffe
Lycka till med "Radiostyrt". Jag hoppas det blir en framgångsrik tidning.
Själv har jag en from förhoppning om att den nya tidskriften medför att det blir mindre RTR och ARF i Allt om Hobby och istället mer material för oss som både gillar att bygga och flyga, Radiostyrt vänder ju sig enligt reklamen till dem "... som inte har bygget av en modell som en viktig del av hobbyn, utan helst vill plocka upp en färdig modell ur lådan och gå ut och ha kul."
Vill ni veta var den finns att köpa så gå till
www.interpress.se (http://www.interpress.se) (distributören)
Klicka på Tidskrifter
Gör en titelsökning efter "radiostyrt"
Klicka på länken Radiostyrt
Välj ett postnr där du bor
Så...nu vet du vart den kan köpas.
/Steffe
Den finns tillåmed att köpa hos min lilla lilla lokala mataffär i tun. De trodde jag inte :)
Tack för tipset
Söders /RC
2009-09-21, 22:38
Kanon!
Hittade den hos Pressbyrån på landvetter flygplats i Fredags, ser mycket lovande ut.
Riktigt bra tidning! Det enda jag har reagerat på är typsnittet som är på tok för litet vilket gör att texten lätt "kletar" ihop och bli svår läst, för att inte tala om de som har dålig syn?
typsnittet som är på tok för litet vilket gör att texten lätt "kletar" ihop och bli svår läst
nu förstår jag inte riktigt Hanke varför kletar tidningen ihop menar du???
nu förstår jag inte riktigt Hanke varför kletar tidningen ihop menar du???
..
wesse, genom sig själv känner man inte alltid andra... Vi talar om Radiostyrt inte fib aktuellt...
wesse, genom sig själv känner man inte alltid andra... Vi talar om Radiostyrt inte fib aktuellt...
Puss på dig Hanke:-) såg att macken i byn här hade tidningen så jag ger mig ut o köper den nu:-) skulle dock va mysigt värre om man fick den i lådan en gång i månaden.....
Vi har också möjlighet att erbjuda prenumeration av tidningen Radiostyrt i RCFF. Då kostar medlemskap inklusive tidningen 260 kr!
Allt om Hobby och medlemskap i RCFF för 2010 kostar oförändrat 390 kr.
Från och med nu kan man förnya/teckna medlemskap i RCFF och det gäller för hela 2010.
Mvh
Ove
Vi har också möjlighet att erbjuda prenumeration av tidningen Radiostyrt i RCFF. Då kostar medlemskap inklusive tidningen 260 kr!
Från och med nu kan man förnya/teckna medlemskap i RCFF och det gäller för hela 2010.
Mvh
Ove
Så om jag betalar in medlemsavgiften och radiotidning 260 kr i dag får jag tidningen i lådan hädanefter då??
Det är lite komplicerat då medlemskapet i RCFF löper per kalenderår, men prenumerationer gäller för fyra nummer Radiostyrt, respektive åtta nummer av AoH oavsett när man tecknar prenumerationen på året. Det hade varit enklast för oss att administrera om vi kunde binda prenumerationerna till kalenderåret så att medlemskap och prenumerationerna följs åt.
Vi har inte bestämt oss ännu vilket det blir. Kom med idéer om hur Ni vill ha det.
Mvh
Ove
Jag köpte tidningen nu i morse och jag vill defenitivt ha en i postlådan verkar kanon även om typtrycket va lite smått;-)
Hei Ove.
Det höres fornuftig ut.
Når man betaler, skal man da betale inn 260.- eller skal man skriva at det er med Radiostyrt.
Johnny.
Ja, precis. Ange att det gäller Medlemskap + tidning.
Mvh
Ove
jocke1963
2009-09-30, 18:13
Mvh
Ove
Vad blir priset om man vill ha båda tidningarna ?
Detta under förutsättning att AoH inte bara skriver om modelljärnväg framledes och skippar rc-prylar helt.... :)
Jocke då borde priset bli 100:- rcff, 290:- AoH, 160:- RS, dvs 550:-
nu har jag läst nästan hela tidningen och jag gillar detta upplägg:thumbup:
Att sidorna har så tjock papper gör det ännu mer sällsamt att läsa den...
Nu kan nog tillomed jag räkna ut vilken elmotor man ska ha i en modell:thumbup:
hoppas på många kuliga nummer framöver...
Wesse i vilket nr skall du vara med? /Mulder
Wesse i vilket nr skall du vara med? /Mulder
Tror inte dom vill ha med en galenpanna som mig i tidningen men roligt vore det med ett crazy hard man repotage:sarcastic:
nu har jag läst nästan hela tidningen och jag gillar detta upplägg:thumbup:
Att sidorna har så tjock papper gör det ännu mer sällsamt att läsa den...
Nu kan nog tillomed jag räkna ut vilken elmotor man ska ha i en modell:thumbup:
hoppas på många kuliga nummer framöver...
Det var roligt att höra Wessey!
DennanHMFK
2009-10-01, 12:12
vore faktiskt skoj med ett Wesse-reportage, där han testar och utvärderar den bästa Japalenon för HardMän/Woman! :)
Nån av dom duktiga skribenterna kan ju göra ett hemma hos reportage med Wesse:)
Jag tycker också att tidningen är riktigt bra :D
Mvh Mats J
Frågan är ju om den reportern någonsin kommer att återhämta sig från den upplevelsen...
DennanHMFK
2009-10-02, 12:08
Frågan är ju om den reportern någonsin kommer att återhämta sig från den upplevelsen...
Kanske bäst att låta Slammis eller någon annan som redan är smittad :D
Nån av dom duktiga skribenterna kan ju göra ett hemma hos reportage med Wesse:)
Jag tycker också att tidningen är riktigt bra :D
Mvh Mats J
Kan bara hålla med :sarcastic: