handdator

Visa fullständig version : Ett hott paket från England



wesse
2009-10-19, 16:22
Ett paket från England infann sig här i dag och det va 3D jim från Flying Giants som tycke sig funnit något som passade The Hard man..

filmen är inte helt färsk då jag ägnat dagen åt att återfå känslan i mun och mage..men nu är jag nykter och skitglad igen..yehhh

YouTube - Pakage from Jim to Wesse

matbos
2009-10-19, 16:37
Hahaha starkt in och starkt ut senare :sarcastic: lycka till Wesse med det besöket. You bring tears to my eyes :lollypop:

LAB
2009-10-19, 18:13
Hahaha starkt in och starkt ut senare :sarcastic: lycka till Wesse med det besöket. You bring tears to my eyes :lollypop:

Wesse måste ha fått en redig babianröv,när allt det starka ska ut:sarcastic:

Thomas
2009-10-19, 19:07
filmen är inte helt färsk då jag ägnat dagen åt att återfå känslan i mun och mage..men nu är jag nykter och skitglad igen..yehhh


Hihi!!
Skitglad??
Jo, jag tackar... i morron oxå!
Ska vi samla ihop till en årsprenumeration Silonsalva, grabbar??
Kanske bäst att ringa rörmockar'n och förvarna om en ny toalettstolsleverans till Hultsfred!!

mulder
2009-10-19, 19:16
:1wav: yehhhhhhh man. /Mulder

Sigun
2009-10-19, 20:07
Ajaj... det såg ut att vara riktigt "hot".. hoppas du slipper besvär i magen framöver tror alla bakterierna i magen dog nu :sarcastic::sarcastic:

/Martin

Michael
2009-10-19, 20:20
Fy för ...! Wesse, hur klarar du detta?

För er som inte vet vad det är Wesse knaprar i sig finns lite bakgrundsinfo här: http://www.dorsetnaga.com/

kobraflyer
2009-10-19, 20:55
Det såg svettigt ut. Man undrar ju varför du gör dig detta?
Fast det klart, vi andra har ju kul...
Du måste alltså vara väldigt självuppoffrande för att vi andra skall få skratta, så måste det vara!
/Pulse-köparen
P.S. Den är fortfarande hel.

Robjohn26
2009-10-19, 21:11
Hej!

den här hemsidan kanske e nått för dig:) :http://www.chilihouse.se/shop/

massa goa saker:sarcastic:

DrHanke
2009-10-19, 21:31
haha nu har jag skrattat! fy dig wesse, jag kan inte ens tänka mig hur de ska svida i bajan imorn... :)

wesse
2009-10-20, 08:33
nu har jag tagit reda på lite fakta om Dorset Naga och om jag vetat allt detta skulle jag nog inte stoppat en sån i munnen:sarcastic:

varför gör jag detta? Hm kan ju inte rå för att folk skickar kryddiga växter till mig eller kan jag det:)

Brukar skoja med mig själv att förr drack/drogade på heltid och skadade mig själv o andra varje dag...

I dag äter jag starka saker och plågar mig själv men roar andra så visst har det skett en förbättring:sarcastic:

Har nu fått sova oroligt med konstiga drömmar denna natt och nyinköpt silonsalva är inhandlad så med ett glatt humör tog jag ett nytt beslut om att vara nykter även denna dag...

Detta lite mer pellejönstokerier från mig har inte så mycket med modellflyg att göra men då jag har förstått att det finns folk som skakar på huvudet med ett smile på läpparna så tänker jag fortsätta att pellejönsa samt flyga lite i bland oxå:lollypop:

Vet att en del som ser mina crazy stuff har själva lite problem med dricka eller annat sinnesförändrande saker och kanske kan dessa tokerier ge en liten vink om att det går faktis vara nykter just i dag..

Tack för alla härliga/galna komentarer det är dom som gör detta roligt för mig:icon_pai:

//Wesse


YouTube - Just idag är jag stark- Kenta

matbos
2009-10-20, 16:50
Här har du en Kompis Wesse :sarcastic:

YouTube - chilli tests ,, Naga Morich

UndCon
2009-11-04, 08:12
Fy fabian vad det såg starkt ut...men du ligger i lä...
YouTube - Muppets - Swedish Chef - Hot Sauce

/Niclas

teamfj
2009-11-19, 19:57
Har själv smakat på denna mest fruktade chili (habanero)och jag säger bara att det krävs en jv-la massa mod att göra som wesse gör.:shout: