Visa fullständig version : Årets Julklapp är här AV-8 HARRIER F-35 LIGHTNING
Mr Jetman
2009-10-26, 12:01
Nu är den här årets Julklapp RC/ VTOL
Vertikal lyftande RC / F-35 LIGHTNING som kan hovra mycket stabilt tack vare att den är utrustad med 3 gyro, uppför sig otroligt likt den riktiga Harrier och F-35 bra känsla i styrningen, ger en mycket god träning under vintern.
Detta ingår
1st AV-8 HARRIER eller F-35 LIGHTNING
4ch
Lipo batteri
Laddare
Sändare
3 Gyro
Reserv propellrar
Säkerhetsbrytare vid haveri
En uppsättning reserv kropp vingar
Normal pris ca 1600kr
Vårt pris 999kr
För mera info kontakta
TECH-DEW SWEDEN
181570@telia.com
www.snelflight.co.uk/jumpjet.htm
YouTube - Alien Jump Jet the coolest new aircraft
Mr Jetman
2009-11-12, 14:17
Hej Wesse jag kan hovra horisontellt kan du det Wesse ?? annars får du träna mera karm / the
Jetlady in Helsingborg
YouTube- Alien Jump jet
Det enda det Trollet klarar av horisontellt är väl att sova.:sarcastic:
Jag kan intyga att jumpjet är väldigt trevlig (och hållbar!), ännu roligare är den om man RC moddar den så att man kan flyga ute!
YouTube- JumpJet v2
min har dock inget depron krafs kvar..
Hej Wesse jag kan hovra horisontellt kan du det Wesse ?? annars får du träna mera karm / the
Jetlady in Helsingborg
YouTube- Alien Jump jet (http://www.youtube.com/watch?v=kRZHO1VWenI&feature=related)
ohh the jetlady som förvrider mitt huvud totalt...suck :icon_redface:
klart jag kan Hovra horisontellt kom hit så ska jag visa dig gumman:lollypop:
Mr Jetman
2009-11-12, 17:08
Om det blir horisontalläge Wesse vet du inte vilken spak du skall dra i ooooiiiii Hi Hi
Kram Jetlady
Om det blir horisontalläge Wesse vet du inte vilken spak du skall dra i ooooiiiii Hi Hi
Kram Jetlady
Men om det blir, glöm då inte kameran Wesse! :sarcastic:
Mr Jetman
2009-11-12, 18:39
Där var du snabb Dragon Kram på dig mvh / Jenni
Kram Jetlady
Det är spaken i mitten! det det vet ju varenda Smålänning...moahahah
Skulle va läge för Jetlady och visa på film hur hon spakar däringa hovrande jumpgeten annars köper vi inget:secruity:
Mr Jetman
2009-11-12, 20:25
Wesse jag skall bara leta upp raffsetet och min kamera så skall det bli flygning av mmmm
Kram / Jetlady
Wesse jag skall bara leta upp raffsetet och min kamera så skall det bli flygning av mmmm
Kram / Jetlady
ja det verkar vara mest ord och ingen handling när det gäller raffsetflygning på film...Det är väl så överlag där nere:sarcastic: här i Småland så händer det saker först så snackas det efteråt:lollypop:
Kram/ Hard Man
ja det verkar vara mest ord och ingen handling när det gäller raffsetflygning på film...Det är väl så överlag där nere:sarcastic: här i Småland så händer det saker först så snackas det efteråt:lollypop:
Kram/ Hard Man
Jag förstår Precis vad du menar.
Torka häcken innan man varit på toan då.:sarcastic:
Gammal Småländsk sed.
Nu är den här årets Julklapp RC/ VTOL
Vertikal lyftande RC / F-35 LIGHTNING som kan hovra mycket stabilt tack vare att den är utrustad med 3 gyro, uppför sig otroligt likt den riktiga Harrier och F-35 bra känsla i styrningen, ger en mycket god träning under vintern.
Detta ingår
1st AV-8 HARRIER eller F-35 LIGHTNING
4ch
Lipo batteri
Laddare
Sändare
3 Gyro
Reserv propellrar
Säkerhetsbrytare vid haveri
En uppsättning reserv kropp vingar
Normal pris ca 1600kr
Vårt pris 999kr
För mera info kontakta
TECH-DEW SWEDEN
181570@telia.com
www.snelflight.co.uk/jumpjet.htm (http://www.snelflight.co.uk/jumpjet.htm)
YouTube - Alien Jump Jet the coolest new aircraft (http://www.youtube.com/watch?v=QLuqqSW0zX8)
skicka hit en sån där snurra gratis så ska klavins o jag göra en riktig reklamfilm som säljer...
Mange Lundin
2009-11-15, 23:41
Hade nöjet att prova en såndäringa grej i kväll. Kan bara meddela dej Wesse att jag såg hennes kamera så det kommer nog nått snart i rutan.