handdator

Visa fullständig version : Liams Bubbelmonster



wesse
2009-11-14, 09:40
En regnig tråkig dag som vi gjorde bra:)

Liam har pysslat hela morgonen för att få till denna bubbelmonstermaskin som han kallar den...

Tror det kan vara bra för en blivande modellflygare o mickla med sina tankar o idéer så han kan lösa sina flygplansproblem själv i framtiden:sarcastic:

Liam har bestämt förtext och slut text plus ljuden han sa oxå till vad som skulle klippas bort så han har varit bossen hela dagen...yehhh


http://www.youtube.com/watch?v=nSDjWSx7deQ

Tobbe O
2009-11-14, 11:05
Vilken häftig maskin du byggt den måste jag visa mina tjejer när dom kommer hem från stan :1wav:

matbos
2009-11-14, 11:22
:dance3:

Lasse
2009-11-14, 14:26
Vilken fin bubblemaskin :D

Inte vet jag men har ni verkligen annan tideräkning i småland? Här i Piteå är det fortfarande lördag :vroam:

sm3xrq
2009-11-14, 15:33
Vilken fin bubblemaskin :D

Inte vet jag men har ni verkligen annan tideräkning i småland? Här i Piteå är det fortfarande lördag :vroam:

du lär tänka på att det är långt till småland ;)

wesse
2009-11-14, 15:36
Vilken fin bubblemaskin :D

Inte vet jag men har ni verkligen annan tideräkning i småland? Här i Piteå är det fortfarande lördag :vroam:


Än en gång är det bevisat att smålänningar ligger före alla andra nötter och Liam säger här bredvid att Pappa Wesse och Liam bestämmer själva vilken dag det är just nu är det lördag säger han för vi äter juh godis...yihaaa

Snickarjävel´n
2009-11-14, 20:07
Det går ju likson aldrig att ta fel på vem som byggt den , wesse hade ju aldrig knäckt den nöten.............

Mr J
2009-11-14, 20:22
Nää, bubblorna hovrar ju inte utan flyger omkring... :sarcastic:

UndCon
2009-11-14, 23:32
Finurligt bygge!

Hovrande bubblor borde gå att framställa mha damsugartricket typ pingisboll :)

Montera tryckluften underifrån och rotera "bubblomaten" ovanför denna

Annars kan man hovra bubblorna mha kolsyreis på dethäringa viset.
YouTube- Floating soap bubbles on carbon dioxide

Det var mycket uppskattat när jag gjorde det på grabbens kalas :)

mulder
2009-11-15, 06:56
:1wav: /Mulder