handdator

Visa fullständig version : Snälla kan någon förklara Japaleno och hardman grejen? :P



IPJT
2009-11-17, 19:59
Tjenar. har sätt att det handlar mycket om harddman och japaleno... Vad har detta med modellflyg att göra? Verkar som om det är många modellflygare som käkar japaleno :P Skriv gärna en lång förklaring vart allt detta kommer ifrån och om hur det går till :)

wesse
2009-11-17, 20:13
jag är nog skyldig till detta galenskap sorry:)

det började med att jag gjorde en film till Bill Hempel och varför kan jag inte svara på jag är bara sån:sarcastic:

här är första filmen som startade allt
YouTube- I äm en hard män

sen länkade bill hempel ut denna film till flying giants där en tråd som heter" hard man do" rullar på i all oändlighet du måste regga dig där för att kunna se alla filmer i tråden som nu är över 400sidor lång..

http://www.flyinggiants.com/forums/fg57/25551-how-hard-man-do-yeaaah-video-responses-here.html

det finns mer trådar o galenskaper som har hänt dessa år men jag stannar där..

ursäkta mig för att det blivit så här det va verkligen min mening:sarcastic:

att kramas är sällsamt..wesses word of wishdom:)

sundqvistjohan
2009-11-17, 20:14
Allas vår Wesse startade en japaleno-pandemi för ett par år sedan. Bättre med starka varor än starkvaror.

Edit: du hann före Wesse :-)

wesse
2009-11-17, 20:19
Allas vår Wesse startade en japaleno-pandemi för ett par år sedan. Bättre med starka varor än starkvaror.

ja där glömde jag det viktigaste Johan,..

jag är ju nykter och drogfri alkoholist som har ett långt missbruk bakom mig och jag förespråkar ju nykterhet och med Japalenon kan vi ändå forsätta att plåga oss med starka grejer medans andra skrattar åt oss fast utan baksmällan:sarcastic:

nice to be sober this unique day

tack för att du påminde mig johan höll ju på glömma det viktigaste av allt:icon_pai:

Lasse
2009-11-17, 20:37
Jag tror att den största orsaken till att det blivit så stort är Wesses otroliga förmåga att bjuda på sig själv :thumbup:

IPJT
2009-11-17, 21:01
Jaha så du är nykterist :)
så alla videos från usa och bygger på din första video? häftigt.
Vem är bill hempel?

wesse
2009-11-17, 21:12
Jaha så du är nykterist :)
så alla videos från usa och bygger på din första video? häftigt.
Vem är bill hempel?

jag är Nykter alkoholist brukar jag säga och som bonus fick jag äran att bli en drogfri Narkoman oxå:thumbup:

Bill är en duktig flygare som dessutom säljer maffiga flygplan..
http://www.billhempel.com/

första resan ner till USA sponstrade medlemmarna här i detta forum med egna medel för att hjälpa mig och min vapenbroder Slammis till usa och det är otroligt eller så ville dom bara bli av med oss:sarcastic:

förra året samlande Flying Giants in pengar till hela resan då dom tydligen uppskattade vårt sällskap hur nu detta är möjligt:sarcastic:

Detta år ska jag snåla som en tok och ge fasen i att handla modeller m.m så jag kan ta mig dit på egen hand:thumbup:

nice to be a sober and crazy Swed today

Sigun
2009-11-17, 22:45
Detta år ska jag snåla som en tok och ge fasen i att handla modeller m.m så jag kan ta mig dit på egen hand:thumbup:

Hur ska de gå till...:lollypop::lollypop: fast är klart om du håller dig till foamies fram till våren så borde det bli lite pengar över :thumbup::thumbup:

/Martin

Zkeeter
2009-11-17, 23:14
Ja du Wesse...
Efter att årsmötet var klart så satt vi några flygare i klubben och funderade lite....
Vi konstaterade ganska snart att du är inte som oss andra O-normala..
Du som är normal ska hyllas till skyarna medan vi trångsynta måste släppa loss och hänge oss åt det heliga!:thumbup::thumbup::thumbup:

LEVE MODELLFLYGET!!!

wesse
2009-11-18, 09:02
Ja du Wesse...
Efter att årsmötet var klart så satt vi några flygare i klubben och funderade lite....
Vi konstaterade ganska snart att du är inte som oss andra O-normala..
Du som är normal ska hyllas till skyarna medan vi trångsynta måste släppa loss och hänge oss åt det heliga!:thumbup::thumbup::thumbup:

LEVE MODELLFLYGET!!!


Jag vill så gärna att vi alla modellflygare ska flyga/hovra tillsammans..

Alla modellflygare är lika mycket värda i mina ögon även Klavins:sarcastic:

Så jag blir glad i knopp och själ av dina ord Zkeeter:icon_pai:

Smajly
2009-11-18, 09:40
Wesse är nog skyldig till mycket på moderjord :)

wesse
2009-11-18, 10:00
Wesse är nog skyldig till mycket på moderjord :)


Shh! Inte så högt vill inte att allt ska komma ut:vroam: