handdator

Visa fullständig version : Vad tror ni om denna?



Pekkala
2009-11-20, 22:16
Är detta nåt att satsa på till min J 21R ?
eller är det onödigt?
Vad finns det för alternativ?

DrHanke
2009-11-21, 09:20
Ser ut att vara en smart sak, hittar dock inga specar på den hur mkt ström den lämnar?

wesse
2009-11-21, 09:42
Dom där är superbra:thumbup:
Har själv inte testat den men jag vet mer än vad historien förtäljer..
vill inte berätta allt då jag kanske kommer ses som en bessewisser och jag är noga med min image så jag håller mina kunskaper för mig själv

Säger detta bildat på en helt egen och unik kunskap och en dag ska jag oxå köpa en sån dära grej vad det nu är för något.

Mvh Wesse

Pekkala
2009-11-21, 09:58
Dom där är superbra:thumbup:
Har själv inte testat den men jag vet mer än vad historien förtäljer..
vill inte berätta allt då jag kanske kommer ses som en bessewisser och jag är noga med min image så jag håller mina kunskaper för mig själv

Säger detta bildat på en helt egen och unik kunskap och en dag ska jag oxå köpa en sån dära grej vad det nu är för något.

Mvh Wesse

:thumbup: Det är tur vi har dig Wesse! för hur skulle vi annars få reda på hur saker och ting ligger till:stupido2:

LIP
2009-11-21, 10:10
Måste väl vara minst lika bra som att förstärka lödbanorna innuti mottagaren.


/Lasse

hakank
2009-11-21, 14:41
Eller att göra så här vilket är nästan gratis..: http://www.f3a.se/forum/postgallery.php?pid=1482&filename=2.gif

/Håkan

DrHanke
2009-11-21, 17:27
Måste väl vara minst lika bra som att förstärka lödbanorna innuti mottagaren.


/Lasse

Som jag fått det förklarat så klarar mottagaren ca 10A eller tom lite mer, däremot är det servo kontakterna som inte pallar mer än ca 3A. Så att löda in + och - direkt på servo kablarna torde vara det bästa?

LIP
2009-11-21, 18:12
Visste inte att mottagaren klarade så mycket ström.
Det var helt klart ett bra tips från Håkan.

/Lasse

hakank
2009-11-21, 19:06
Kör själv två kärror på det viset. Har dessutom dubbla strömbrytare..Men det kanske är överkurs :-)

/Håkan