handdator

Visa fullständig version : Jetflygare har små



wesse
2009-12-09, 18:30
lite djupa pynterifunderingar är det i hobbyrummet denna nyktra sällsamma dag:lollypop:

YouTube- PynteriFunderingar

Thomas
2009-12-09, 19:57
Så det är DÄRFÖR du flyger småplan.....:D
Å ändå inget kvinntimmer i huset??:man_in_love:

wesse
2009-12-09, 20:01
Så det är DÄRFÖR du flyger småplan.....:D
Å ändå inget kvinntimmer i huset??:man_in_love:


Dom stannar bara en natt sen hör dom inte av sig mer och jag har aldrig förstått varför...
kanske kan du reda ut detta åt mig Tomas:)

Sigun
2009-12-09, 20:59
Dom stannar bara en natt sen hör dom inte av sig mer och jag har aldrig förstått varför...
kanske kan du reda ut detta åt mig Tomas:)

Flygplanen ?.. inte så konstigt efter en natt i sängen med dig så är ju depronet helt mjukt och de stackars planen har ju inget annat val än att åka iväg till skroten dagen efter. Trodde nog att du hade mer koll på detta Wesse men man lär sig nya saker om dig var dag :sarcastic::sarcastic:

/Martin

roggie_49
2009-12-09, 21:21
Flygplanen ?.. inte så konstigt efter en natt i sängen med dig så är ju depronet helt mjukt och de stackars planen har ju inget annat val än att åka iväg till skroten dagen efter. Trodde nog att du hade mer koll på detta Wesse men man lär sig nya saker om dig var dag :sarcastic::sarcastic:

/Martin


tja typ öppna ett paket och finna att det är tomt, så blir det en anmälan till ARN..
'rogge har kurser mot impotens*

DrHanke
2009-12-09, 21:38
Fjant, att du ens funderar på det... tramsgubbe, ska snacka med admins här så du blir avstängd!

wesse
2009-12-09, 22:03
Fjant, att du ens funderar på det... tramsgubbe, ska snacka med admins här så du blir avstängd!

Ja nu när alla grova kisar med jetkärror samlats här så skulle det kännas bra med en månads semester från dessa pellejönsar.... Moahaha:lollypop: