Visa fullständig version : Kolla in min nya hemsida
jerrysoderberg
2009-12-14, 09:45
Jag har tagit bort en annons jag hade på min hemsida och börjat göra en modellflygavdelning i stället. Den är inte färdig och jag har inga tankar på att konkurrera med de "stora". Det är bara meningen att det ska finnas lite om mig och det som händer runt omkring mig. Vissa (Wessa) vänner händer det lite omkring.:sarcastic:
Har ni idéer eller kommentarer är jag tacksam
Ha dé
OBS HÖLL PÅ Å GLÖMME ADRESSEN jerrysoderberg.se (http://jerrysoderberg.se/)
Jag har tagit bort en annons jag hade på min hemsida och börjat göra en modellflygavdelning i stället. Den är inte färdig och jag har inga tankar på att konkurrera med de "stora". Det är bara meningen att det ska finnas lite om mig och det som händer runt omkring mig. Vissa (Wessa) vänner händer det lite omkring.:sarcastic:
Ha dé
mera bilder på klavins vill man ju se:lollypop: och kanske en avdelning där man kan köpa snygga badräkter:sarcastic:
såg himla trevligt ut Jerry...Yehhh
jerrysoderberg
2009-12-14, 13:12
Men Wesse då!!! :scared::lol:
Du va för snabb, jag hade inte börjat med avdelningen om Sundayteam ännu när du besökte mig. Klavins å du ä me nu, bra va.
Jag var å sökte baddräkter, tänkte filma Anders i en...men de va slut, som tur va. Di sa att en skäggig karl med isoleringsmaterial i kalsongerna hade köpt upp lagret.
Vem kan de va???:stupido2:Nån du Känner?
Ska bilda ett eget förbund nu.
Det ska heta JAPFF - Jerrys Apatiska Perversa Flyg Förbund. Tänkte du passar som ordförande....eller nått, kanske? Breddschef, du har ju kraftig benstomme? Själv ska ja va medlem!
Du va för snabb, jag hade inte börjat med avdelningen om Sundayteam ännu när du besökte mig. Klavins å du ä me nu, bra va.
Jag var å sökte baddräkter, tänkte filma Anders i en...men de va slut, som tur va. Di sa att en skäggig karl med isoleringsmaterial i kalsongerna hade köpt upp lagret.
Det ska heta JAPFF - Jerrys Apatiska Perversa Flyg Förbund. Tänkte du passar som ordförande....eller nått, kanske? Breddschef, du har ju kraftig benstomme? Själv ska ja va medlem!
jag ställer opp direkt :thumbup::thumbup:
pilotkalle
2009-12-14, 13:48
:1wav::1wav::1wav::1wav:
:1wav::1wav::1wav::1wav:
ja vi ville glädja dig lite till Jul Peter och det värmer oss att du blev så varm av glädje men ska vi tolka detta som att du inte vill vara medlem?:lollypop:
Ha dé
här har du en filmsnutt med din musik att ha på din nya hemsida:sarcastic:
YouTube- En Småländskt Grön-Vit Jul
jerrysoderberg
2009-12-14, 15:16
hihihihihihihihihi
De va nog det bästa du gjort!!!!
Förenar nytta med nöje. Hoppas norrlänningarna lär sig nått. Vi brukar sträcka oss till att klippa löv när vi inte orkar ta upp dom på jobbet. Men, detta e genialt Du kommer att fixa kummuns ekonomi! vem behöver snöröjning? Alla tar bare fram sin gräsklippare, koppler en unge efter och vips ä barnomsorgen löst oxo.:stupido2:
Jag skratta så tårarna rann, kan tänka mej å byte me Liam:thumbup:
In på sidan ska den
Ha de gott
jerrysoderberg
2009-12-14, 18:03
Nu är den inplementerad.....
tusan kan inte stava...
implementerad:banghead:
Kanon fint Jerry :thumbup:...Hur hinner du med allt?
Mvh Torgny
jerrysoderberg
2009-12-14, 18:56
Kanon fint Jerry :thumbup:...Hur hinner du med allt?
Mvh Torgny
Jag har haft semester fredag och idag. Bara slappat och suttit vid datorn:)
Det finns redan fast under ett finare namn: SMFF :girl_cray3:
Ha dé
finns ingen möjlighet att skriva något på din sida:girl_cray3: jag vill ju skriva av mig alla mina inre tankar:lollypop:
jerrysoderberg
2009-12-14, 19:30
Ska fixa det-måste bara läsa manualen hos webbhotellet. De har ju olika lösenord för varje plats....men det ska funka som ettforum...tror jag
jerrysoderberg
2009-12-14, 19:34
Det finns redan fast under ett finare namn: SMFF :girl_cray3:
Det förstår du nog - som vanlig medlem kan jag inte uttala mig. En ska va talesperson för det. Fråg Wesse han e bred.... i mun - kan de där me å prate.:thumbup:
Här står det hur du gör Jerry:thumbup:
东方红,太阳升,中国出了个毛泽东。他为人民谋幸福,呼尔嗨哟,他是人民大救星! 毛主席,爱人民,他是我们的带路人,为了建设新中国,呼尔嗨哟,领导我们向前进! 共产党,像太阳,照到哪里哪里亮。哪里有了共产党,呼尔嗨哟,哪里人民得解放!
jerrysoderberg
2009-12-14, 19:50
东方红,太阳升,中国出了个毛泽东。他为人民谋幸福,呼尔嗨哟,他是人民大救星! 毛主席,爱人民,他是我们的带路人,为了建设新中国,呼尔嗨哟,领导我们向前进! 共产党,像太阳,照到哪里哪里亮。哪里有了共产党,呼尔嗨哟,哪里人民得解放!
Tack Wesse eller som vi säger i Kristdala "哪里有了共"
Bra med hjälp!!Nu vet jag.Det heter Blogg å de har jag grejat me förut. Ska bara hämta lödkolven å avbitarn.Snart klar-återkommer strax
jerrysoderberg
2009-12-14, 20:22
Nu har du en blogg som andra kan skriva i. Dina inloggningsuppgifter finns på mailen och bloggen är på sundayteam.jerrysoderberg.se. Den kan du länka var du vill. Jag ska länka den till min hemsida
PS brände mig på lödkolven:)
Nu har du en blogg som andra kan skriva i. Dina inloggningsuppgifter finns på mailen och bloggen är på sundayteam.jerrysoderberg.se. Den kan du länka var du vill. Jag ska länka den till min hemsida
PS brände mig på lödkolven:)
skulle länka film men det funkade ej?? vill ju lägga ut lite film som inte är helt normal i en tråd:lollypop:
jerrysoderberg
2009-12-14, 21:07
ja kollar direkt skriver binstruktion på mailen
skulle länka film men det funkade ej?? vill ju lägga ut lite film som inte är helt normal i en tråd:lollypop:
Då finns det lite att välja på....
Då finns det lite att välja på....
men jag menar utöver det vanliga alltså:lollypop:
men jag menar utöver det vanliga alltså:lollypop:
Finns fortfarande mycket att välja på !
Robert_s
2009-12-14, 21:23
Det verkare inte vara någon vidare bra förklaring wesse
jerrysoderberg
2009-12-14, 21:28
Det verkare inte vara någon vidare bra förklaring wesse
Det var de jag tänkte säga förut men blev avbruten.....Kolla bloggen nu det funkar med film....och vilken film sen - helt normalt (i Hultsfred)
jerrysoderberg
2009-12-14, 23:11
Nu börjar hemsidan fungera OK. Ska börja skriva om mina gamla modeller där och kanske rota fram en del gammalt....Gjorde ju en broschyr om modellflyg för länge sedan. Kanske det går att hitta den texten någonstans.
Och Wesse har lyckats att administrera bloggen. Detta blir kannon, tror jag. Nu kan jag börja bygga på min 2,2 meters YAK54 som jag köpt av aircpro-Håkan. Servona kommer förhoppningsvis till helgen.
Ja, då har jag lyckats tillbringa större delen av denna semesterdag framför datorn (what a waste).
Häng på mig
WOW vilken hemsida ni fått till. Men gillar min egen hemsida lite mer, den är lite mer stilren och inte så kluddrig att läsa :sarcastic::sarcastic:
http://sigun.mine.nu/
Ska se om jag kan få till lite mer bilder och text framöver.
/Martin
Mycket lättläst! :0)
Matsa...
jerrysoderberg
2009-12-16, 22:51
WOW vilken hemsida ni fått till. Men gillar min egen hemsida lite mer, den är lite mer stilren och inte så kluddrig att läsa :sarcastic::sarcastic:
http://sigun.mine.nu/
/Martin
Jag tycker att det var för mycket text på din hemsida:thumbup:
skämt åsida den var lättläst
Jerry