handdator

Visa fullständig version : Klädsel..



chrisvås
2009-12-28, 16:18
Hej

Efter att ha insett att oracover kostar en smärre förmögenhet lokalt så söker jag alternativ. Hobbyking har ju en sort o airmedia en annan. Är det nåt som liknar oracover eller är det skit?. Solarfilm o likn går bort.

speedo_4
2009-12-28, 17:13
Har beställt 10 m från hobbyking så kan uttala mig att det verkar prisvärt iaf. Ska bli intressant å se kvaliten men 500 kr ink frakt för 10 m klädsel känns som att man kan prova iaf.

AM
2009-12-29, 09:43
Air Medias klädsel kommer från Kina, så det är sannolikt samma kvalitet som Hobbyking säljer. Jag har fått bra respons på klädseln jag säljer. Kraftig och lätt att applicera. 50 kr/metern INKLUSIVE momsen...:-)

Mvh
Ove

chrisvås
2009-12-29, 15:47
Ove

Jag lägger en beställning hos dig o provar den. Sålänge den inte är som solarfilm för då blir jag galen :) . Behöver ett par meter och går den att vika för att spara frakt jublar jag.

Edit: såg nu att man behöver en större beställning för att inte åka på hantering.. Jag är fattig och det är ett budget bygge. Avvaktar.

Mvh
Christian

AM
2009-12-30, 12:04
Det är inte Solarfilm, så var lugn.
Du slipper hanteringskostnaden precis som alla andra som handlar för under 300 kr...

GOTT NYTT ÅR!

Mvh
Ove

Stig Johansson
2009-12-30, 12:38
Hej

Vi är några i vår klubb som köpt och använt ganska mycket av HK:s plastfilm. Vi tycker den är helt ok. Lätt att sträcka upp och sitter bra.Tål mycket värme. Ett jättebra pris!!
Kan verkligen rekommenderas!

Stig