handdator

Visa fullständig version : Meeting hos Tranås MFK söndagen den 5 september



taygher
2010-09-05, 18:33
Hej modellflygkollegor,

Eftersom tråden med inbjudan till dagens meeting försvann i servercraschen skapar jag en ny tråd för att kunna tacka alla härliga modellflygare som besökte oss idag.

Vi hade helt otrolig tur med vädret och det kom mycket folk för att titta på allt flygande vilket alltid är roligt!

Återigen, stort tack till alla piloter som kom till oss idag och bidrog till att vårt meeting blev helt fantastiskt bra! :icon_pidu:

Björn S
2010-09-05, 19:15
Det var kul att vara med.

Ompa
2010-09-05, 20:13
Tack för en ytterst trevlig träff. Bra väder och mycket trevliga människor.

Kommer med lite bilder i veckan bara jag fär tid att tömma kameran :willy_nilly:

Per P
2010-09-07, 08:24
Ja, tack så jättemycket i efterhand för en MYCKET trevlig träff med mycket flygande o härlig stämning!
Återkommer gärna nästa år!
MVH//Per Pålsson

Modellflygarn
2010-09-08, 20:34
Det blev en riktigt bra dag det där!
Tack alla som var där och gjorde så det blev en kanondag!

Ompa
2010-09-10, 12:31
Tillslut så har jag nu tömt kameran på lite bilder. Tyvärr Nicklas så blev bilderna på din Mustang alldeles för suddiga för att läggas upp.

Modellflygarn
2010-09-10, 18:08
Helt ok! Du är inte den förste som fått suddiga bilder på modellplan i luften... :)
Ska kolla om jag kan skaka fram lite bilder jag också.

Modellflygarn
2010-09-10, 18:14
Hittade några bilder från Tranås. Tyvärr blev det inte så mycket fotat...

Guzzten
2010-09-11, 17:18
Jag hade med mig en egen fotograf/reporter. en del av er träffade kanske på henne, då hon fått i uppdrag att titta runt och samla in lite info om klubben, planen och personerna som var där.
detta har resulterat i ett litet repotage på tranås MFKs hemsida.
Bilder och text på vår hemsida (http://www.tranasmfk.se/index.php?option=com_content&view=article&id=62:modellflygdagen-2010&catid=35:klubbinformation)
Hon tog närmare 500 bilder och jag ska lägga upp några här med.