handdator

Visa fullständig version : Att packa ner ett modellflygplan innan leverans....



McLund
2010-10-04, 15:26
Hej,

En liten demo i hur det går till att packa ner ett modellflygplan innan leverans till oss modellflygare...



http://www.youtube.com/watch?v=JQ9r28K-97I

//McLund

bokis
2010-10-04, 15:53
Fint! Könner igen det!
Liiite osäker men jag skulle kunna tänka mig att det är Hasse Crispin (alias Agne) som är bredvid ,är lite osäker dock.
Det skulle heller inte förvåna mig om det är hos Rynos(minicars) ,har hört ett rykte om att han jobbade där en stund i unga år..
Kankse nån annan vet?

ivve
2010-10-04, 16:45
Det där e ju Erik på Söders hobby innan Christer sålde butiken, så de e ju ett antal år sedan.

Rätta mig om jag har fel.

bokis
2010-10-04, 17:47
Där satt den! Så var det..
Tack O Guru samt Mentor!

Krille
2010-10-06, 04:41
Jag skulle lägga min röst på att snubben till höger är flygarhenry

Låter och ser ut som som han på pricken tycker jag :)

flygar henry
2010-10-06, 07:12
Jag skulle lägga min röst på att snubben till höger är flygarhenry

Låter och ser ut som som han på pricken tycker jag :)


Nog för att jag är bra på att packa grejer, men det där var väl ändå överkurs :(

Sigun
2010-10-06, 17:39
Isåfall
Måste detta vara Wesse och Torgny... som sabbar wesses foamies


http://www.youtube.com/watch?v=b6hAFpsXw58&feature=player_embedded

Baua
2010-10-10, 13:52
Jag är inte 100, men jag tror att det kan vara Kyoshobutiken på Härradsvägen i Huddinge. Tror att Svullo bodde i närheten. Fy fan vilken brutalhumor!!!:)
Fint! Könner igen det!
Liiite osäker men jag skulle kunna tänka mig att det är Hasse Crispin (alias Agne) som är bredvid ,är lite osäker dock.
Det skulle heller inte förvåna mig om det är hos Rynos(minicars) ,har hört ett rykte om att han jobbade där en stund i unga år..
Kankse nån annan vet?

Nexus
2010-10-10, 14:51
Japp det var Christer butiken tidigare och jag minns Svullo dog tidigare 2005 !!
kul att se honom sönder modellflygplan hehe

Förrsten han var med i Årsta fältet jag såg honom förut också ! så han kollade oss och titta på alla flygplan minns jag det var längre sen...

Han heter riktig namn: Mats Mikael "Micke" Dubois

MVH Steve