handdator

Visa fullständig version : Julhälsning från Östersund



K-Å
2010-12-01, 17:38
God jul och ett gott nytt år från Östersund (se årets Julkort här nedan)

Värdstad för Cryptosporidium och Skitskyttetävlingar just nu

MVH en Skitsjuk K-Å

bokis
2010-12-01, 18:20
Snart är det lucia oxå med stjärtgossar o skönsång..Dasspappersbrist ännu?

DrHanke
2010-12-01, 18:32
Frågan är om vattenbristen eller dasspappers bristen är värst?

K-Å
2010-12-01, 18:51
Dunkar, dasspapper, flaskvatten, UV filteranläggningar, ja önskelistan blir lite annorlunda i år

MVH K-Å

INGEMAR NABBING
2010-12-01, 18:57
Tänk att det skall vara så svårt för familjen - hustrun mest - att förstå att det är balsaflak och
lim som är den bästa julklappen. Men det blir det nog inte i år heller.
Kanske kan jag pröva på med att lägga ett stort paket med balsaflak under granen och sedan
se väldigt förvånad ut - när alla klappar skall öppnas.
Hälsningar Ingemar Ng Ållebergs M F K

Zkeeter
2010-12-01, 20:10
Tänk att att man gjorde EN natt där i staden...
Och det mullrar lite i magen...
man får hoppas att det går över fort !
Älskar er i Ö-sund i alla fall!
:sarcastic:
Hoppas det är borta till sommarens träff! :man_in_love:

Stig H.
2010-12-01, 20:14
Skitskyttet gick ju bra för svenskorna i dag - eller var det kanske de övriga som var krassliga....

Tydligen finns det ganska gott om snö i Östersund att ta in och smälta till dricksvatten och annat. Så gjorde man förr när det krisade sej med vattentillgången.
Hoppas det ordnar upp sig K-Å.
mvh Stig

K-Å
2010-12-03, 21:55
Nu har de hittat en anledning till parasitutsläppet i mitt område av stan, blir väl arresterad och WC stolen blir tagen i beslag som bevismaterial 1a

K-Å

Zkeeter
2010-12-03, 22:54
Nu har de hittat en anledning till parasitutsläppet i mitt område av stan, blir väl arresterad och WC stolen blir tagen i beslag som bevismaterial 1a

K-Å
Skönt att humorn finns kvar!
Var uppe i måndags och jag kan intyga att INGEN åt av det gröna vid lunchen. Inte ens kaffet lät smaka..
Jag klarade mig med 3 dagars bubblig mage efter mitt besök förra veckan på Scandic Syd, och är glad för det!
Hoppas att ni där uppe får till det och till sist och får återkomma till det normala. Lider med er....

bokis
2010-12-03, 23:31
Vi har faktiskt vid flera tillfällen sagt åt K-Å att anlita fackfolk för o koppla skithuset men lyssnade han? nänä....
Martin Timell i halvstorlek med en rörtång for runt :
-KAN SJÄÄÄLV!! hördes vid flera tillfällen påstås det av hans grannar..
Resultat?

hovhas
2010-12-04, 00:57
Hursomhelst är det K-Å grundlagsskyddade rättighet att själv upprätta sitt eget utedass!

K-Å
2010-12-04, 09:58
Sista spåret i jakten är att Storsjöodjuret lagt av en riktig RÖKARE utanför vattenverket och nu är vi alla sjuka.......
Den ville väl hämnas efter alla år av jakt på den stackarn...


"-Storsjön ligger hård och vit, gömmer liten parasit. Kylan biter, jämten skiter - firar jul på stolen vit."

K-Å

Mr J
2010-12-04, 11:04
"-Storsjön ligger hård och vit, gömmer liten parasit. Kylan biter, jämten skiter - firar jul på stolen vit."

K-Å

Viktor Rydberg, släng dig i väggen! :1wav:

bokis
2010-12-04, 13:23
Trodde inte det om dig K-Å men det här är De Aderton nästa,köp fluga o hyr frack,blå hallen 2011 är din!
Poesi,drama,skitbra prosa!

K-Å
2010-12-04, 16:58
Snön ligger vit på taken, -Endast Jämten är vaken, För han är skinflådd i baken den stackars kraken, Snön gömmer parasit, -Jämtens hem är stolen vit,......

K-Å