handdator

Visa fullständig version : Fy fan!



Baua
2011-04-30, 23:37
Fy fan va trött jag blir på alla tri, quadro, hexa, octocopter och FPV trådar på forumet.
Finns det ingen Hifi eller videoklubb Ni kan hänga på, och snacka Mhz och Ghz? Bygg något kul istället.:)

Hils
Magnus

Dufniall
2011-04-30, 23:40
Håll käft och flyg....

Baua
2011-04-30, 23:51
Laga din jävla äclokopter!
Och lär dig parkera!:)
Håll käft och flyg....

DavidFlygare
2011-04-30, 23:59
Verkar som du blivit lite grinig nu på kvällen, min 5åriga lillebror blir det med så du kanske borde sova lite hehe :D

Baua
2011-05-01, 00:02
He he!
Verkar som du blivit lite grinig nu på kvällen, min 5åriga lillebror blir det med så du kanske borde sova lite hehe :D

marell01
2011-05-01, 00:57
Hahaha.... Bäst idag

Per P
2011-05-01, 09:37
Hehe... kan inte riktigt beskriva det bättre själv, men det är lite väl mycket sånt här nu (inte själva fpv utan dessa mångmotoriga helikoptrar)... o filmerna är som att gå runt med kameran i handen längs backen.... men men, det måste finnas olika åsikter...vad vore ett forum utan dem =)

LAB
2011-05-01, 10:20
Fy fan va trött jag blir på alla tri, quadro, hexa, octocopter och FPV trådar på forumet.
Finns det ingen Hifi eller videoklubb Ni kan hänga på, och snacka Mhz och Ghz? Bygg något kul istället.:)

Hils
Magnus

Det var det bästa Jag hört på länge!Håller med till 100% Är det ingen som är intressead av vanligt hedrligt jävla metanolflyg längre?

Dufniall
2011-05-01, 10:25
Det är inte BAUA´s riktiga åsikt, bara spriten som pratar en sen Lördag kväll, på Måndag är han kanske nyktar igen.... :lollypop:

Baua
2011-05-01, 12:50
Håll käften, laga äcklokoptern, lär dig parkera, sälj av FPV skiten, köp en Trojan och kom och flyg istället, he he.:)
Din lille ........

Hils
Magnus
Det är inte BAUA´s riktiga åsikt, bara spriten som pratar en sen Lördag kväll, på Måndag är han kanske nyktar igen.... :lollypop:

wesse
2011-05-01, 12:50
vad är en tricopter?

fattaren
2011-05-01, 13:00
Det var det bästa Jag hört på länge!Håller med till 100% Är det ingen som är intressead av vanligt hedrligt jävla metanolflyg längre?

Nä lika lite som lp eller bandspelare, men de förståss. stofiler finns det ju alltid XD

Kan inte tämka mig att jag skulle skaffa metanolkärra. möjligen bensinare då, om de tvunget skulle va 1900 tals stuk

Mr J
2011-05-01, 14:12
vad är en tricopter?

Det är en mojäng som är konstruerad för att hovra, till skillnad från ett flygplan :sarcastic:

LAB
2011-05-01, 14:40
Nä lika lite som lp eller bandspelare, men de förståss. stofiler finns det ju alltid XD

Kan inte tämka mig att jag skulle skaffa metanolkärra. möjligen bensinare då, om de tvunget skulle va 1900 tals stuk

Den gamle stofilen:proud: har haft bensinare o testat fpv,men tyvärr så tycker han att det är mer spännande att göra sidvindslandningar,short take off and landing,deadstick landningar med en vanlig 40 metanolare:lollypop:

Dufniall
2011-05-01, 15:36
Håll käften, laga äcklokoptern, lär dig parkera, sälj av FPV skiten, köp en Trojan och kom och flyg istället, he he.:)
Din lille ........

Hils
Magnus

Slutta, du gillar ju helikopter, du har fortfarande 2 kvar ju. Du står garanterat och hovrar på tomten, när ingen ser.
FPV går du ju också och drömmer om. Snart blir det säkert en Viggenkopter också. Så slutta gnäll på saker du i verkligheten önsker dig, mouhahahahaha, din lille l...

Nexus
2011-05-01, 16:00
kan jag får vara med ?? och om jag får skjuta ner era octocopter ???,Bua och dufniall hehe !!

fattaren
2011-05-01, 16:09
Ja de är ju två olika saker de att flyga flygplan, de är kul det :) man behöver lite mer plats bara, men mycket avslappnande. men etanol, de är väl bra ute iallafall....

trio,quad,hexa, okto iall ära, lätt att flyga inne och bara kliva utanför dörren, en bra fotorigg på små platser. skulle vilja se en 16roters.XD

Thomas
2011-05-01, 18:37
kan jag får vara med ?? och om jag får skjuta ner era octocopter ???,Bua och dufniall hehe !!

Skjut, Nexus, SKJUUUT!!!:sarcastic:

Lägg gärna till nå'ra ÄkstraS'koj-Jakar oxå... det finns alldeles för många!:aetsch:

kay.krut
2011-05-05, 12:08
Nexus, du får låna min gamla mynningsladdade svartkrutsbössa. I med 75 grains svartkrut, 35 gram hagel och så en tändhatt på nippeln. Se´n lär dom nog inte se fältet på en kvart. På dom bara !
Snart är det sommar.

Kay krut.

Vill man så kan man.

HS-Racing
2011-05-08, 20:31
vad är en tricopter?

Tre poliser med vattenkopper !!!

UndCon
2011-05-08, 21:02
en äcklokopter..

while (insert number_of_motors_here)-flygplan
{hovra_utav_bara_helsike}


dvs ta ett flygplan, behåll det bästa(motorn) och hovra med det som finns kvar :D