handdator

Visa fullständig version : Multirotorflygare i Lund?



radioactive
2011-09-06, 18:36
Vi (jag och mina två grabbar) är nya multirotorflygare (quads och tricopter) i Lund och söker likasinnade i staden med omnejd. Vi är ännu inte knutna till någon förening men kommer att gå med i RCFF snarast.

Det skulle vara kul att flyga tillsammans och utbyta erfarenhet, så om någon är intresserad så får ni gärna svara här eller via privat meddelande.

Lasse, Robin och Rasmus
Team Radioactives

Mr J
2011-09-06, 20:02
Hej. Vi är ett par stycken i Malmö RadioFlygSällskap www.mrfs.se (http://www.mrfs.se) som flyger multirotor.
Dels jag som flyger med en hemmabyggd trikopter med KKController, och en kille med en Hexakopter från Mikrokopter.de.

radioactive
2011-09-09, 11:02
Hej Mr J. Tack för ditt svar. Vi är mest ute efter att hitta någon/några lokalt i Lund, annars finns det säker en hel del i klubbarna runt omkring.

Lasse, Robin och Rasmus
Team Radioactives

magnusvr
2011-09-09, 11:07
Hej!

Jag bor i Löddeköpinge och har fastnat i multi-träsket. Jag hade en Tri som nu är ombyggd till en hexa och jag planerar bygga en ny Tri igen i vinter. Har även ett par mindre helikoptrar och större rc-bilar. Jag träffas gärna och flyger och leker!

Mvh
Magnus von Rosen
magnus@vonrosen.nu


Vi (jag och mina två grabbar) är nya multirotorflygare (quads och tricopter) i Lund och söker likasinnade i staden med omnejd. Vi är ännu inte knutna till någon förening men kommer att gå med i RCFF snarast.

Det skulle vara kul att flyga tillsammans och utbyta erfarenhet, så om någon är intresserad så får ni gärna svara här eller via privat meddelande.

Lasse, Robin och Rasmus
Team Radioactives