handdator

Visa fullständig version : Flygfilmning i Joeström/Tärnaby



StarvinMarvin
2011-10-02, 21:26
Skaffat fjällstuga o det första man måste göra är ju att kolla läget från ovan ;) Så blev en liten Visuell FPV-sväng med EPP-FPV kärran ;)
Håll till godo. Skulle dock inte skada med lite sol...


http://www.youtube.com/watch?v=grWAXNBPfkk

MVH // Mathias

UndCon
2011-10-02, 22:10
AJAJ - nu väntar vi på många fina filmer från fjället och sjön...

//UndCon

StarvinMarvin
2011-10-03, 16:14
Fan nu blev det mer arbete ;) fick hem en patch antenn.. o 1.3ghz system samt wee antenn idag så ifall det nu blir bättre än gamla systemet så blire nog en hel del filmat :D dock väntar jag nog till snön för det kändes som att filma chernobyl i helgen :P

Mr J
2011-10-03, 18:12
När snön kommer är ju nerför slalombacken ett hett(!) tips... First Ingemar Stenmark View liksom :sarcastic:

lixxer
2011-10-03, 19:14
sjyst film. ser fram emot flera, skall försöka få till lite filmer i vinter från fjälle jag med, förhoppningsvis så kanske jag skaffat fpv grejer tills dess. åter igen sjyst film

StarvinMarvin
2011-10-03, 19:29
tackar för komplimangerna ;) ifall nån e sugen på en FPV-tour i fjällen så kanske vi borde gå ihop ett gäng. blir ju roligare om man är fler nördar av samma slag ;)

lixxer
2011-10-05, 20:23
lät som en sjyst ide, är ju så underbart med fjället i samband med vintern. har tyvär inge fpv grejor å tveksam till att jag får ihop nå till denna vinter, får inte in så mycket pengar som jag skulle vilja ha. Har själv hus i en by som heter Grytsjö ca 6 mil från klimpfjäll och ca 7mil från kittelfjäll.

fjäll meeting kanske skulle kunna va mågot :) men nu vill man ju se mer filmer, du får leta åt någon sjyst lägda eller myr å landa på innnan vinern.

StarvinMarvin
2011-10-05, 21:20
Jajjemän får satsa på det :D men vad äre som säger att du inte skulle få vara med endå?? ;) skadar ju inte med en co-pilot o allt sällskap är oftast bra sällskap ;) så alla som vill va med kunde ju komma på en fjäll meeting oavsett utrustning.

lixxer
2011-10-05, 22:39
Jajjemän får satsa på det :D men vad äre som säger att du inte skulle få vara med endå?? ;) skadar ju inte med en co-pilot o allt sällskap är oftast bra sällskap ;) så alla som vill va med kunde ju komma på en fjäll meeting oavsett utrustning.


du har så rätt så, har ju 2 kärror å flyga med ej fpv dock men går å ha kul med dem också, men det är väl gemenskapen som är det viktiga, meetings är ganska onödiga annars känns det som. Nä ett fjällmeeting skulle va nå å klura på. Tål att tänkas på iaf.

Kennerdahl
2011-10-05, 22:48
Grattis till stugan!
Härlig video, ser fint ut där.. trevligt musikval också, blev så trött att jag måste gå och sova.. :)

StarvinMarvin
2011-10-18, 18:33
Hoppas att det va nått positivt med det kenny ;) Får göra en actionfilm framöver så jag håller dig vaken ;)

Kennerdahl
2011-10-18, 21:19
Hoppas att det va nått positivt med det kenny ;) Får göra en actionfilm framöver så jag håller dig vaken ;)

Klart det är positivt! Det passar ju bra till vad det är lixom.. :)