handdator

Visa fullständig version : I bland undrar man?



Baua
2012-01-18, 16:59
Hej alla!
Fick idag ett mejl från MJ-hobby, där det stod att läsa att de Dubro balllinkar jag beställt den 11/11 2011 nu fanns att hämta i butiken. Kan väll säga att jag faktiskt glömt bort att jag lagt en order hos dom.
Det var just det här med att få en god service när man försöker gynna sin lokala handlare.
Nu vet jag att det finns många bra handlare i Svedala, tyvärr kan jag inte rekommendera att handla hos MJ- hobby över nätet. Jag är inte arg, bara förvånad över att företag har en funktion, som dom inte klarar av att hantera.

Hils
Magnus

Vilse
2012-01-18, 18:11
Nu bor jag i närheten och valde att hämta över disk för att slippa frakten men betalade över nätet eftersom det var en reavara. Har för mig att det fanns en ruta att markera hur man vill ha varorna levererade om jag inte minns fel....

Baua
2012-01-18, 20:37
Hej Vilse!
Nu var det inte detta med att hämta varan i butiken eller få den skickad jag menade, utan den långa leveranstiden.


Hils
Magnus


Nu bor jag i närheten och valde att hämta över disk för att slippa frakten men betalade över nätet eftersom det var en reavara. Har för mig att det fanns en ruta att markera hur man vill ha varorna levererade om jag inte minns fel....

Vilse
2012-01-18, 20:54
Hej Magnus

Ja, det var ju lite lång tid.

Tobbepostis
2012-01-19, 14:19
Menar du Söders RC ?Kan det vara så att impotören är långsam, Minicars i Enköping.Problemet är väl att när han Minicars ska ta hem något så ska väl hela containrar fyllas innan den skickas till sverige och inte lite ballinkar
Tobbe