handdator

Visa fullständig version : Eagletrees Eagleyes och powerpanel?



bogieboy
2012-07-29, 20:11
Någon som vet om man kan koppla ET:s powerpanel till ET eagleyes?

Om man tittar produkt sidan så verkar det nästan så eftersom den nya lådan har hållare för den...

http://www.eagletreesystems.com/OSD/EagleEyes.htm

Tapatalk 2

DrHanke
2012-07-29, 22:23
Jo det går bra, har för mig att man måste en en viss version på EE för att det skall stödjas. Har både plast skalet och displayen monterad så det är riktigt snygg numera :) Dessutom får man ju positionen på displayen som även hänger kvar om man stänger av allt i planet vilket är bra vid oförutsedda landningar...

bogieboy
2012-07-29, 23:48
Jo det går bra, har för mig att man måste en en viss version på EE för att det skall stödjas. Har både plast skalet och displayen monterad så det är riktigt snygg numera :) Dessutom får man ju positionen på displayen som även hänger kvar om man stänger av allt i planet vilket är bra vid oförutsedda landningar...

Sweet... Det var just det med positionen jag hoppades på. :-D Jag får nog ta och beställa både låda och panel.

Två frågor:

Var har du köpt din låda?

Du kan inte fixa en bild på lcd:en monterad i lådan?

Tapatalk 2

DrHanke
2012-07-30, 07:23
1, Readymaderc.com
2, jo ska jag väl kunna ordna :)

DrHanke
2012-08-01, 11:26
Så där en bild på plastlådan med monterat LCD.

bogieboy
2012-08-01, 19:58
Det såg ju riktigt nice ut. Tack för bilden. En sån lär det ju bli. :D

Tapatalk 2

bogieboy
2012-08-03, 21:18
DrHanke har du några bra tips på hur man får till trackingen jag har inte lyckats något vidare med det nämligen.

Tapatalk 2

DrHanke
2012-08-03, 21:46
Nä trackers är bara strul å krångel, kör med Clover antenner istället, räcker mer än det är ok att flyga...

bogieboy
2012-08-03, 23:57
Ok, jo jag kör klöver redan. Men en tanke som slagit mig va att sätta en video kamera på trackern så man får det filmat från marken. Min fru har liksom tröttnat på att filma mina flygningar :p

Och så är det ju så att om man har en tracker vill man ju att det ska funka ;)

Tapatalk 2