handdator

Visa fullständig version : I fly like Bill



wesse
2012-08-14, 21:47
http://www.youtube.com/watch?v=PQV1y0NUOJM

Nephre
2012-08-15, 04:57
Ha ha ha, som hyffsat nybliven forumedlem har man ju förundrats och häpnat några gånger när någon vid namn Wesse lagt ut filmer. Man inser att de gamla Åsanisse-filmerna med stor sannorlikhet är dokumentärfilmer om den småländska folksjälen :sarcastic:

Det här gjorde hela min morgon, nu kan jag gå till jobbet med ett garv. Är alla smålänningar lika stora sköningar?

Snickarjävel´n
2012-08-15, 05:47
Wow Wesse.... skit coolt mannen, fan va jag diggar dig :applouse:, du får lätt bli min nya Mentor om du vill :icon_pai:. Kan jag få din autograf? Gärna på en idolbild av dig som jag kan ha i hobbyrummet . Du är lätt min största idol, skit grym är du, gillar dig skarpt.

Snälla berätta, hur kunde du flyga så??

Thomas
2012-08-15, 05:53
Tycker du hovrar på fel håll...

simonarvestrand
2012-08-15, 07:36
Ha ha ha, som hyffsat nybliven forumedlem har man ju förundrats och häpnat några gånger när någon vid namn Wesse lagt ut filmer. Man inser att de gamla Åsanisse-filmerna med stor sannorlikhet är dokumentärfilmer om den småländska folksjälen :sarcastic:

Det här gjorde hela min morgon, nu kan jag gå till jobbet med ett garv. Är alla smålänningar lika stora sköningar?

Tror inte det finns en enda smålänning som är som vi andra i sverige :) ( med andra i sverige menar jag vi ovanför skåne.)
Det finns även riktigt tjuriga smålänningar även dom dyker upp här ibland ;)

wesse
2012-08-15, 08:16
Wow Wesse.... skit coolt mannen, fan va jag diggar dig :applouse:, du får lätt bli min nya Mentor om du vill :icon_pai:. Kan jag få din autograf? Gärna på en idolbild av dig som jag kan ha i hobbyrummet . Du är lätt min största idol, skit grym är du, gillar dig skarpt.

Snälla berätta, hur kunde du flyga så??

Ohh nu gör du mig generad...
Klart du ska få en autograf för en liten peng..
Mentor är jag redan åt Ivar så det är fullbelagt.. Sorry
Bilder på mig själv delar jag ej ut då jag inte vill någon ska missbruka min kropp..

Tack för att du ägnar all din tid till att digga mig det glädjer mig..

Kan tyvärr inte avslöja hur man lär sig flyga som mig men ett tipps är att träna 7 timmar om dagen i en flygsimulator..

Med vänlig hälsning, // Den store