handdator

Visa fullständig version : Wife test



wesse
2013-03-20, 13:09
http://youtu.be/OAZhKnHx_Ig

jocke1963
2013-03-20, 13:19
Gilla! :D

PinDuke
2013-03-20, 13:28
Ord överflödiga... :applouse:

bokis
2013-03-20, 13:52
BOLLYWOOD!!!:lollypop: Vilka repliker!

Fluf
2013-03-20, 14:00
Hustru slår världsrekord i tålamod :vroam:

PatrikE
2013-03-20, 14:12
Ja men vad ska man göra annars när det snöar och man måste provköra?

Thomas
2013-03-20, 14:36
Så'na väldresserade kvintimmer har vi ente i Skåne...

UndCon
2013-03-20, 14:46
centralvärme ?

multipass
2013-03-20, 15:38
wesse; Katarina do you love me?
K; hmhm?
:lol: så j-a skön komplimang :)
/m

Mr J
2013-03-20, 15:42
Ord överflödiga... :applouse:

Dammsugning också... :sarcastic:

Kenneth E
2013-03-20, 15:52
Ha Ha Ha.
Att starta den på tomgång hade jag förstått, men att gasa och se allt annat få vingar är bara så.... jäkla bra.

Men nu blev det säkert rent hus, dammat och klart.

Lundmark
2013-03-21, 05:56
Hahaha! Inomhusflyg är på en helt annan nivå i Småland! För att inte tala om kvinnorna! :thumbup:

rcnisse
2013-03-21, 08:05
Tycker verkligen inte dina filmer tillför hobbyn det allra minsta. Redan i dag har RC-flyg redan en liten töntstämpel bland icke hobbyutövare och med dina filmer blir det inte direkt bättre. Du framställer ju modellflygare som riktiga idioter med dina filmer.

jocke1963
2013-03-21, 08:13
Tycker verkligen inte dina filmer tillför hobbyn det allra minsta. Redan i dag har RC-flyg redan en liten töntstämpel bland icke hobbyutövare och med dina filmer blir det inte direkt bättre. Du framställer ju modellflygare som riktiga idioter med dina filmer.

Tråkmåns!

asedwerfty
2013-03-21, 08:25
Tycker verkligen inte dina filmer tillför hobbyn det allra minsta. Redan i dag har RC-flyg redan en liten töntstämpel bland icke hobbyutövare och med dina filmer blir det inte direkt bättre. Du framställer ju modellflygare som riktiga idioter med dina filmer.

VA?? ja ja alla har väl rätt till en åsikt är jag rädd men gud vad skönt att inte många tycker så här....

Wulfman
2013-03-21, 08:34
Äntligen värmer och livar Wesse upp tillvaron när det blåser så kallt :sarcastic:här uppe i Dalom.

Kenneth E
2013-03-21, 09:01
Klart att man måste vara galen(töntig) om man skall hålla på med denna hobby, det gör det bara så mycket enklare.

Nej, pax för fler töntiga videor på forumet.

Till alla andra säger jag att ni kan vara töntar själv, vi har i allafall roligt och låter inte världen passera framför en TV. Vad skall ni berätta om ert liv när ni är gamla(såg alla avsnitt av Dallas)!


Har aldrig förstått varför allt skall vara så förbaskat d...la seriöst alltid.

Balsa regn

Klavins
2013-03-21, 09:05
Tycker verkligen inte dina filmer tillför hobbyn det allra minsta. Redan i dag har RC-flyg redan en liten töntstämpel bland icke hobbyutövare och med dina filmer blir det inte direkt bättre. Du framställer ju modellflygare som riktiga idioter med dina filmer.Har du sökt för dina problem,o du är ju tvungen att titta på filmerna speciell på riktigt kanske.

PinDuke
2013-03-21, 12:20
Tycker verkligen inte dina filmer tillför hobbyn det allra minsta. Redan i dag har RC-flyg redan en liten töntstämpel bland icke hobbyutövare och med dina filmer blir det inte direkt bättre. Du framställer ju modellflygare som riktiga idioter med dina filmer.

Hoppsan.
Jag tror dom flesta kan skilja på en rolig film gjord med glimten i ögat och en dokumentär om radiostyrt och dess utövare.

rcnisse
2013-03-21, 12:41
Om man nu vill publicera sådana här nidfilmer och förstärka fördomarna om modellflygarna tycker åtminstone jag att det är fel väg att gå. Varför inte försöka höja statusen på modellflyg istället och publicera lite seriös film. Är ju var och en att tycka det är skoj med en tomte som står i rosa baddräkt mitt i vintern och hovrar ett plan. Smaken är som baken.

yak 55
2013-03-21, 12:47
Tycker verkligen inte dina filmer tillför hobbyn det allra minsta. Redan i dag har RC-flyg redan en liten töntstämpel bland icke hobbyutövare och med dina filmer blir det inte direkt bättre. Du framställer ju modellflygare som riktiga idioter med dina filmer.

Men gud!!, trodde inte att det fanns modellflygfolk som var helt utan humor, men där hade jag helt fel tydligen.
Keep it up Wesse, väntar med spänning på nästa klipp

Kenneth E
2013-03-21, 12:49
Ok, vad är seriös film i dina ögon? Och hur skall denna hobby presenteras tycker du?

wesse
2013-03-21, 12:49
Om man nu vill publicera sådana här nidfilmer och förstärka fördomarna om modellflygarna tycker åtminstone jag att det är fel väg att gå. Varför inte försöka höja statusen på modellflyg istället och publicera lite seriös film. Är ju var och en att tycka det är skoj med en tomte som står i rosa baddräkt mitt i vintern och hovrar ett plan. Smaken är som baken.

Ha Ha Nidfilmer!! Den va bra, du är min idol Rc-Nisse. Gör en film till mig så jag får se hur det ska se ut är du snäll..

Carpe Nidfilmer:-))

simonarvestrand
2013-03-21, 13:00
Det finns alltid nån i varje hobby som är lite "sjuk" tror du verkligen att den personen skulle förstöra för hobbyn ?
Tror snarare det är folk som skriver saker som rcnisse som förstör för denna hobbyn. låt folk va precis som dom vill så blir allt bra.

NickeL
2013-03-21, 13:04
Om man nu vill publicera sådana här nidfilmer och förstärka fördomarna om modellflygarna tycker åtminstone jag att det är fel väg att gå. Varför inte försöka höja statusen på modellflyg istället och publicera lite seriös film. Är ju var och en att tycka det är skoj med en tomte som står i rosa baddräkt mitt i vintern och hovrar ett plan. Smaken är som baken.

Skojar du?
tycker som de flesta andra att detta är rent av SKITKUL!
Vissa är visst helt utom humor.... stackars dig/er.
vi är väll alla töntiga som modellflyger för skojs skull, det Wesse gör påverkar nog inte vår hobby negativt, snarare positivt! :)

multipass
2013-03-21, 16:12
vi är väll alla töntiga som modellflyger för skojs skull, det Wesse gör påverkar nog inte vår hobby negativt, snarare positivt! :)
:thumbup::1headbang::yu::ciao:

Fluf
2013-03-21, 16:13
Töntighet, nördighet och humor är mycket uppskattat :icon_pidu: Att dra på en bensinare på fullflås i vardagsrummet är störtskönt (så länge det inte är mitt vardagsrum)!

Det jag reagerade på är, tja, uttryckt på ett PK sätt - Inte särskilt främjande för att locka fler kvinnor till hobbyn.

Det är en hobby med rätt mycket chauvenistiska inslag redan utan att spä på det.

Ultra Bandit
2013-03-21, 16:16
Vi är väll alla töntiga som modellflyger för skojs skull, det Wesse gör påverkar nog inte vår hobby negativt, snarare positivt! :)

Njaaa!
Det vete fan!
He,he:icon_wink:

Lasse P

Dragon
2013-03-21, 16:30
Tycker verkligen inte dina filmer tillför hobbyn det allra minsta. Redan i dag har RC-flyg redan en liten töntstämpel bland icke hobbyutövare och med dina filmer blir det inte direkt bättre. Du framställer ju modellflygare som riktiga idioter med dina filmer.

Skitsnack!
Nä kör hårt Wesse!
Nu vill vi se när du gör Röktest också!:sarcastic:

NickeL
2013-03-21, 17:22
Njaaa!
Det vete fan!
He,he:icon_wink:

Lasse P

nä förlåt Lasse!
du är ett undantag ;)

Pekkala
2013-03-21, 17:37
Det är faktiskt så att många har mycket att lära av Wesse, och hans livserfarenheter.
Han är faktiskt lite av en förebild för mig, ja inte utseendemässigt då men annat! :sarcastic:
Våga vara dig själv utan hjälpmedel :lollypop:

matbos
2013-03-21, 18:36
Go Wesse go :lollypop:

Ålänning
2013-03-21, 19:34
Gör en röstning så ser vi vart det barkar! =)
Mer filmer! Men tycker faktiskt det vart en väldans massa FPV-filmer senaste tiden, så det är bara kul med nåt helt annat. :-D Bokis-filmerna då?
Gjorde ju själv hundratals filmer förut, blitt dåligt med det på senare tid så man ska väl inte klaga på andra...

Elgstrand
2013-03-21, 21:39
Tycker Wesse gör hel sköna filmer, ser upp till människor som har sådan självdistans! Go go go!

nikwal
2013-03-21, 21:45
ääh, rcnisse behöver nog bara bli mera säker i sin roll som modellflygare, det kommer med tiden.
För övrigt brukar dom flesta glömma allt sånt ändå när dom kollat på och man flygit klart ,om man flyger snyggt och dom inser hur många års träning man lagt ner på't ;-)
För övrigt så vet du nog inte hela historien och inte jag heller egentligen..

mogge
2013-03-21, 23:19
Nä,hä du rcnisse, Wesse är i sina bästa stunder riktigt rolig.
I love you three.
mogge:fans:

Matsa
2013-03-21, 23:25
Wesse rockar, så de så! :)

Matsa...

Snickarjävel´n
2013-03-22, 06:45
Tycker verkligen inte dina filmer tillför hobbyn det allra minsta. Redan i dag har RC-flyg redan en liten töntstämpel bland icke hobbyutövare och med dina filmer blir det inte direkt bättre. Du framställer ju modellflygare som riktiga idioter med dina filmer.


Tog du åt dig som idiot av filmen eller?
Vad har du själv tillfört hobbyn som du kan skryta med?
I mina ögon framstår du bara som en legitimerad tråkmåns som vill sälla dig till skaran av töntar som friviligt ser Wesses filmer?

gamlingen
2013-03-22, 07:13
Ja du Wesse den dag humorn försvinner är det dags att ta fram hammare o spik, jag testar på samma sätt ibland beror ofta på tid, gumman städar B-Å

bokis
2013-03-22, 09:13
Få har gett vår Hobby så mycket goodwill som Wesse,spridit glädjen o humorn kring sig dom den lilla smultrongubben han är..
Det har som bonus tagit honom kors o tvärs i världen,satt Wesse och modellflyget i Sverige på kartan.
Det ger så otroligt mycket mer det han gör än som en del modellflygare,leka Hemliga Harry och ha prislappen och
hur oerhört svårt o komplicerat allt är accompanjerat med en surhet som nästan lyckades skrämma bort mig när jag började för några år sen.
Jag hoppas att du,RC Nisse (anonym givetvis) kan visa hur du skapar den glädjen i din omgivning för att suga upp nya flygare,
skulle vara intressant att veta ...

Sigun
2013-03-22, 11:11
http://s23.postimg.org/z17cfmijv/Wesse.jpg

kjni
2013-03-22, 11:19
Here is my vote for WESSE!

/Kjell Nilsson

jocke1963
2013-03-22, 12:31
Få har gett vår Hobby så mycket goodwill som Wesse,spridit glädjen o humorn kring sig dom den lilla smultrongubben han är..

Amen på det!

numnutchris
2013-03-22, 15:34
Han är speciell han, wesse; är väl ingen som plagierat honom? :)
Fast jag har väntat på nån gagnamstyle eller harlemshake a la rosa småland...
:D

NickeL
2013-03-22, 17:06
Han är speciell han, wesse; är väl ingen som plagierat honom? :)
Fast jag har väntat på nån gagnamstyle eller harlemshake a la rosa småland...
:D

http://www.youtube.com/watch?v=cqZxa1TmLZE
*Harlem chake*

:sarcastic: