handdator

Visa fullständig version : Västerbottensfjällen ( Marsfjäll v14 By Grytsjö)



lixxer
2013-04-26, 21:02
Var ledig v14 och det vart lite flyg nere på sjön, tyvär så fick jag inte kameramonteringen så bra som jag ville men vart hyfsat ändå. Oredigerad film då jag ej hittat något bra program att använda eller som fungerat tillräckligt bra för att jag skall orka redigera till en film.


http://www.youtube.com/watch?v=3TztNuH6ZVI

Björn.O
2013-04-29, 20:59
Såg trevligt ut ! Här har vi haft väldigt få dagar med sånt där finväder denna vår. Har mest blåst kallt hela tiden men några flygdagar lyckades vi pricka in iallafall.

lixxer
2013-04-30, 13:46
Såg trevligt ut ! Här har vi haft väldigt få dagar med sånt där finväder denna vår. Har mest blåst kallt hela tiden men några flygdagar lyckades vi pricka in iallafall. kan inte påstå att jag haft jääte bra vårväder härnere heller men ibland så tittar dem fram å man får passa på, åker till fjälls i helgen med lite tur så blire ett bra avslut på vintersäsongen. Skffade min gopro just innan påsk så har ej använt den så mycket men oj vad det ger glädje till å filma ser fram emot sommarn nu. gäller bara te å få till fungerande program till datorn nu så man kan redigera filmerna sen.