handdator

Visa fullständig version : Dackeflyers i Tingsryd bjuder in till meeting 29/6 2013



Sigun
2013-05-28, 08:47
Tingsryd MFK Dackeflyers har äran att bjuda in till meeting lördagen den 29/6. Vi välkomnar alla oavsett förbundstillhörighet till detta evenemang. Vi kommer ha försäljning av korv och läsk för de som känner sig lite sugna på något gott.


De som har för mycket prylar över så inbjuder vi att sälja dessa i vår fina hangar. Medtag gärna bord då vi inte har så mycket sånt att tillgå. Har man inget bord så är golvet av betong och går fint att använda som utställningsyta. kostnad för att sälja saker är 0kr. Det spelar ingen roll om ni ha en sak eller hundratals att sälja alla är välkomna även här. Tänker ni komma så skriv gärna en rad i forumet eller skicka ett PM till mig.


Vägvisare kommer placeras ut vid norra och södra infarten i Tingsryd. I övrigt ber vi er att kolla på vägbeskrivningen som finns på hemsidan.


Programmet


- 10:00 hälsas alla välkomna. Allmän information samt vilka flygregler som gäller på fältet.


- 10:15 Fri flygning på fältet för de som känner sig sugna. därefter håller vi på fram tills vi tröttnar


I Tingsryd finns flera restauranger och pizzerior ifall magen skulle börja kurra.
Hemsida: http://www.dackeflyers.se
Välkomna till Tingsryd
/Martin

taygher
2013-05-28, 19:45
Trevligt!
Har lagt in detta i kalendern och siktar på att åka.
Det var några år sedan sist! :)
Bara att hålla tummarna för vettigt väder.

Snickarjävel´n
2013-06-05, 21:39
Jag tänkte köra upp en tur...

Sigun
2013-06-25, 12:30
Hej hopp
vädret på lördag verkar bli riktigt bra, bara hoppas att prognosen håller i sig ;)

39350

Vi ses på lördag
PS snickarn dyker du upp som planerat redan fredagkväll?
/Martin

Snickarjävel´n
2013-06-25, 13:17
Hej hopp
vädret på lördag verkar bli riktigt bra, bara hoppas att prognosen håller i sig ;)

39350

Vi ses på lördag
PS snickarn dyker du upp som planerat redan fredagkväll?
/Martin


Risk finns om inte det här jobbet inkräktar fööör mycket...

Lajbanflygaren
2013-06-25, 14:35
Vi är några som kommer

Ken1
2013-06-26, 10:31
Ja även i år verkar det som om några dyker ner för ett besök, till ert trevliga fält :)
(Lajbansflygaren, jag och troligen en till =) )

Sigun
2013-06-26, 19:23
Jonny: Du kan väl slå en pling när ni är på väg så vet vi när ni kommer, ni ville väl låna lite ström om jag förstod rätt?

Ken1: Trevligt att ni dyker upp iår igen Kenneth ;)

Vi ses på lördag
/Martin

Ken1
2013-06-29, 16:42
Tack för idag! , synd lite på regnet och blåsten.. O min fina Spitfire som fick smaka på den småländska myllan.. (Hon flyger snart igen). Kul också att få träffa Klavins med fru, (hoppas ketchupen smakade bra ;) .Men jag vet inte var han gömde sin vapendragare Wesse någonstans.I bilen var omöjligt, där bodde en "Jak" :D

Så Falkenbergs MFK tackar för detta, och ni är alltid välkommna upp till oss när ni är på genomresa genom Halland.

//Kenneth "takfläktflygaren" :)

Klavins
2013-06-29, 17:01
Tack tingsryd,skit trevligt folk o kanon fält synd på vädret.Vi hörs någon annan dag då ska jag ta med några proffffffs från h-fred ha det gött.

puggen
2013-06-29, 20:16
Tack för en trevlig dag , synd att det blåste så mycket annars trevligt som vanligt :-)
/Roffe

Dragon
2013-06-29, 21:48
Tack för en trevlig dag!
Lite snopet med "antikrundan" men den är snart på benen igen.
Kul att sitta och snacka med er Smålänningar i alla fall!:)
Hoppas vi ses snart igen!
/Kalle

Sigun
2013-06-29, 22:45
Vi tackar allla besökare som trots vädret makter vågade sig till Tingsryd denna dag :) Här finns lite bilder från dagen

http://www.flickr.com/photos/55998862@N03/

mvh Martin

Mr J
2013-06-29, 23:05
Tack för en trevlig dag!
Lite snopet med "antikrundan" men den är snart på benen igen.
Kul att sitta och snacka med er Smålänningar i alla fall!:)
Hoppas vi ses snart igen!
/Kalle

Det hade aldrig hänt om du hade låtit hammarlacken vara kvar... :icon_wink:

Dragon
2013-06-30, 09:12
Det hade aldrig hänt om du hade låtit hammarlacken vara kvar... :icon_wink:

Jag vet och skäms!:bawling:

mogge
2013-06-30, 13:06
Ja, det var trevligt. Fältet bra som vanligt. Synd att det blåste så pass. /mogge