handdator

Visa fullständig version : Hjälp!! tänkt starta med multirotor och foto!



big_andre
2013-06-27, 12:16
Hej! Har blivit sugen på att fota och filma med multirotor. Jag kan inget om detta! Har modell flugit i 10år men ej sysslat med detta. Vill ha möjlighet att flyga efter koordinater samt autohovra. Vilka grejer behövs då? Samt en maskin som kan manövreras av en person både kamera och flygning. Vill gärna köpa komplett paket! MVH Andre i Skåne

simonarvestrand
2013-06-27, 13:49
här har du en kille som fixar biffen.
http://www.rcflyg.se/forum/showthread.php/37302-Perfekt-nyb%C3%B6rjarquad-hexakopter

Sickan
2013-06-27, 14:19
Hej! Har blivit sugen på att fota och filma med multirotor. Jag kan inget om detta! Har modell flugit i 10år men ej sysslat med detta. Vill ha möjlighet att flyga efter koordinater samt autohovra. Vilka grejer behövs då? Samt en maskin som kan manövreras av en person både kamera och flygning. Vill gärna köpa komplett paket! MVH Andre i Skåne

Vi är ett gäng som träffas regelbundet i Skåne och flyger, främst multi och mycket FPV :) Hur som helst så tycker jag du ska dyka upp nu på lördag på Borgeby Slott, vi är där från 10 och fram till kanske 15.

Då kommer du kunna klämma och känna lite och samtidigt få galet många tips och råd ;)

--
S

Skickat från min SGP321 via Tapatalk 2

berthrsd
2013-06-27, 20:27
Du har PM...