handdator

Visa fullständig version : WarrBarrd på elitnivå



wesse
2014-01-02, 20:16
I småland har vi något unikt som få lider av.......


http://youtu.be/mqRvGCAojIw

Thomas
2014-01-02, 20:25
Nu snackar vi Klavins!!
Sådana dära äter väl hovrande Hultsfreds-foamies till frukost??

Snickarjävel´n
2014-01-02, 22:06
Den ser tung ut den där Mussen!!!

bokis
2014-01-02, 22:24
Heja Klavins! :icon_pidu:
Den där pajasen mä´kamra´n hade kunnat klämt ur sig nåt vettigt typ tillverkare åsånt tycker ja...

Klavins
2014-01-03, 09:08
Heja Klavins! :icon_pidu:
Den där pajasen mä´kamra´n hade kunnat klämt ur sig nåt vettigt typ tillverkare åsånt tycker ja...

Hej Bokis,mussen är en arf composit ca 2500 sp.Motorn en mvvs 80 med canister,det finns powerbox o en massa elektronik till ställena.Jag har lackat om mussen i vinter så den är inte flugen än.Jag har svårt med programmering så jag anlitar andra som kan hjälpa mig,det är mycket som ska stämma.Kul att höra fån dig kram.

simonarvestrand
2014-01-03, 09:14
Den ser tung ut den där Mussen!!!

kan väl inte bli tung när en smålänning bygger ? den är säkert helt tom inuti garanterat snålat in på material

Klavins
2014-01-03, 10:03
kan väl inte bli tung när en smålänning bygger ? den är säkert helt tom inuti garanterat snålat in på material
Helt rätt,det lilla som finns inuti är köpt på loppis-

simonarvestrand
2014-01-03, 10:19
misstänkte det. dock en konst att få det så bra med loppis fynd.

bokis
2014-01-03, 12:46
Klavins,det där blir en Warböld som kommer att passa dig lysande! Som gjort för en vettig Hultsfredsbo o flaxa med!

wesse
2014-01-03, 18:01
Hej Bokis,mussen är en arf composit ca 2500 sp.Motorn en mvvs 80 med canister,det finns powerbox o en massa elektronik till ställena.Jag har lackat om mussen i vinter så den är inte flugen än.Jag har svårt med programmering så jag anlitar andra som kan hjälpa mig,det är mycket som ska stämma.Kul att höra fån dig kram.

Klavins! Hur kan du tycka det är trevligt att få ett svar från Bokis som inte har ett hum om vad ett flygplan är?
Klavins om du behöver något råd om någonting så kan jag precis allting.. DÄ DU

Thomas
2014-01-03, 21:12
Klavins om du behöver något råd om någonting så kan jag precis allting.. DÄ DU

Jotack, vi märkte det i filmen... *hmpf*!

bokis
2014-01-03, 21:50
Klavins! Hur kan du tycka det är trevligt att få ett svar från Bokis som inte har ett hum om vad ett flygplan är?
Klavins om du behöver något råd om någonting så kan jag precis allting.. DÄ DU
Wesse har en baddräkt som han stulit ifrån sin mamma...

Mr J
2014-01-03, 21:55
Wesse har en baddräkt som han stulit ifrån sin mamma...

Och hans grannar tycker det är intressant att bo där de bor (jag har frågat dem) även om det förmodligen påverkar taxeringsvärdet negativt...

wesse
2014-01-03, 22:25
Wesse har en baddräkt som han stulit ifrån sin mamma...
Jag snodde den inte jag frågade snällt o så fick jag den.. DÄ DU

Med vänlig hälsning, stolt baddräkts ägare.. Moahahaha

wesse
2014-01-03, 22:29
Jotack, vi märkte det i filmen... *hmpf*!
Filmen är fiktion, jag gjorde egentligt allt vettigt medans dom andra bara tramsade runt:-)
nu en fråga till Klavins, när blir premiären? Säger du till innan så jag får filma? Får jag testa den? Hur fort flyger den? Hur lång är räckvidden? Är jag snyggare än Bokis?

bokis
2014-01-04, 09:37
Filmen är fiktion, jag gjorde egentligt allt vettigt medans dom andra bara tramsade runt:-)
nu en fråga till Klavins, när blir premiären? Säger du till innan så jag får filma? Får jag testa den? Hur fort flyger den? Hur lång är räckvidden? Är jag snyggare än Bokis?

Patetiskt... Huvudnumret här är Klavins,en stilig kärra,inte huruvida man får tårar i ögonen av sveda vid synen av ett rosa internet troll med håriga ben...

wesse
2014-01-04, 16:39
Patetiskt... Huvudnumret här är Klavins,en stilig kärra,inte huruvida man får tårar i ögonen av sveda vid synen av ett rosa internet troll med håriga ben...
Briljant slutledningsförmåga Bokis jag håller med dig till fullo att kärran o gubben måste hedras, dock tycker jag att du borde vara på plats i Smålandia vid premiären av denna nyårsraket för att ge råd vid uppstigningen & nerdimpandet:-)

p.s rakar benen om du kommer knubbis;-)

Slamsugaren
2014-01-05, 13:57
Ser fram mot premiären i Växjö tipshall till helgen,Längtande!