handdator

Visa fullständig version : Vänlig själ med 3d skrivare sökes!



pezon_
2014-02-19, 18:53
Hej!

har hittat ett monitorfäste för min Futaba T8j på djiguys.com, men han som printat dom hade inga kvar...
han skickade dock en länk till thingsverse så om jag kan hitta nån här som vill printa mot betalning så kanske det löser sig ändå!

http://www.thingiverse.com/thing:134533

önskad färg: svart
pris: vad är vettigt?

pm:a mig om du är intresserad!

mvh
fredrik

kajakmannen
2014-02-19, 19:49
Måste den vara svart? Svart plast lämnar en del rester i munstyckena vid extrudering så helst inte svart.

pezon_
2014-02-19, 20:05
Måste den vara svart? Svart plast lämnar en del rester i munstyckena vid extrudering så helst inte svart.

självklart inte! Det var bara rent estetiskt... Visste inte att det fanns problem att printa i svart.

mvh



Fredrik

henke2
2014-02-20, 07:33
självklart inte! Det var bara rent estetiskt... Visste inte att det fanns problem att printa i svart.

mvh



Fredrik

Det beror på vilken plast man köpt. Det är lite som med öl eller vin, alla gillar olika och inte alltid pris eller tillverkningsland som styr vad du själv gillar bäst.

Jag kör helst i svart, dock är min maskin paj för stunden så kan inte hjälpa. (kör ogärna ut styckdetaljer åt folk dessutom pga många skäl, varav vilja inte är top 10 på den listan).

pezon_
2014-02-20, 08:47
Hejsan
Fick napp hos kajakmannen som hjälper mig, stort tack!
Och tack till alla andra vänliga själar här på detta forum som hjälper till och bryr sig!

Mvh
Fredrik