handdator

Visa fullständig version : Vårkänslor i kroppen



Kenneth E
2014-02-25, 13:21
Tjenare alla gubbar som yngre,

Sitter inne på kontoret och ser ut på det fina vädret och önskade att jag vore någon annanstans.

Tittar på väderprognosen kanonväder på torsdag, under förmiddagen 2 m/s och på lördag då jag skall ut och flyga 10 m/s SNACKA OM ORÄTTVIST, JAG VILL OCKSÅ VARA LEDIG MITT I VECKAN!

Ken

neu
2014-02-25, 15:09
Jag flög vid TT idag :D Blåste som f.n och min TBS core spökade så bilden va hemsk.


Vem längtar inte till sommaren när man sitta och titta på kenneth när han flyger FPV
44028

Kenneth E
2014-02-25, 15:36
Rund och Go, med vita sträck på överfettet.

Vänta du tills du närmar dig 50, så skall vi kolla på dig, tror inte jag lever då i och för sig, men lägg ut en bild i cyberrymden.
Ken

Stiffe
2014-02-25, 15:49
Tjenare alla gubbar som yngre,

Sitter inne på kontoret och ser ut på det fina vädret och önskade att jag vore någon annanstans.

Tittar på väderprognosen kanonväder på torsdag, under förmiddagen 2 m/s och på lördag då jag skall ut och flyga 10 m/s SNACKA OM ORÄTTVIST, JAG VILL OCKSÅ VARA LEDIG MITT I VECKAN!

Ken

Nu blåser det ganska mycket idag även om solen var framme annars instämmer jag i föregående talare , det är aldrig så bra flygväder som när man måste jobba

Kenneth E
2014-02-25, 15:58
Förresten var är bildbevisen på TT?
Ken


Jag flög vid TT idag :D Blåste som f.n och min TBS core spökade så bilden va hemsk.


Vem längtar inte till sommaren när man sitta och titta på kenneth när han flyger FPV
44028

neu
2014-02-25, 16:25
Har alla mina FPV grejer ink min GoPro på min fars jobb så får hem det imorgon.