handdator

Visa fullständig version : Turnigy SK450 quad copter



teamleader
2014-02-26, 08:20
Hej

Jag har tittat på olika quad copters på Nätet och fastnat för en Turnigy SK450 quad copter,

http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__47013__Turnigy_SK450_Quad_Copter_Powered_By_Mult istar_Quadcopter_5X_Package_Mode_2_Ready_to_Fly_.h tml.

DDen är tyvärr slut i lager hos HK och det tar ca 1,5 månad innan det kommer nya i lager men jag ska beställa den när den kommer. Men vilket leverans alternativ ska jag välja, HobbyKing har ju flera stycken?

Vad betyder declared value 2?

FinnbyFraggel
2014-02-26, 13:12
Vad jag kan se finns det +10 st i lager just nu och du väljer det leverans alternativ som passar din plånbok, billigare alternativ brukar betyda lägre leveranstid, och eftersom du förmodligen även köper batterier (LiPo) så måste du välja en frakt som innefattar LiPo batterier.

/Jonas

teamleader
2014-02-26, 13:21
Vad jag kan se finns det +10 st i lager just nu och du väljer det leverans alternativ som passar din plånbok, billigare alternativ brukar betyda lägre leveranstid, och eftersom du förmodligen även köper batterier (LiPo) så måste du välja en frakt som innefattar LiPo batterier.

/Jonas

Jag har redan 2 st helt nya Gence Ace 2200 Mah LiPo accar hemma så jag behöver inte köpa nya i dagsläget.