handdator

Visa fullständig version : En lite dyrare hobby



kenj
2014-03-30, 14:13
Vad jag renoverar när jag får riktigt bra betalt!!!
Tyvärr så var det mammas pojkväns så pengarna uteblev :banghead:


https://www.youtube.com/watch?v=qAHHp44IZrQ&feature=youtu.be

Finns bara max fem kvar i hela världen, och det är föregångaren till BMW och VW, porsche blåste denna kille på designen av motorn.
Alltså den första boxern som tillverkades någonsin i världen -46.
Lägger ni bud över 250 000:- så kan den bli er, ni som är sugna kan jag säga att vi har registrerat den här i Svedala :lollypop:
Den går som en Rolex !!!

Mvh kenj

kenj
2014-03-30, 14:57
Hej
Glömde säga att det kanske inte är rätt forum för sånt här :stupido2:
Men jag kunde inte låta bli att länka till den här, det är ju en sån grej som man bara är med om en gång i livet.
Lite passar den ju här då den är filmad med en "KeyCam #3" som jag ska använda till FPV quaden när OSD prylarna kommer.
Tycker faktiskt den återger färgerna väldigt bra för att vara en kamera för femtio kronor med frakt.
Minneskortet var däremot en tre gånger så dyr historia.
Får be om ursäkt för skrevbilderna :concern: det var inte meningen, gubben fyllde nyss sjuttio och tillråga på allt snackar bara engelska :icon_butt:
Alltså det är mammas pojkvän och nej jag är inte homo bi eller nåt som har med samkönat att göra, Bara en gammal stackars Värmlandsraggare som har öga för gamla motorer (och inte gubbar) :sarcastic:.
Det var ju som sagt en Keycam och dom finns det ju ingen sökare på tyvärr, upptäckte jag när jag laddade upp filmen :bawling:
Mvh kenj