handdator

Visa fullständig version : Ett flyg från i vintras i -32 grader



Burten
2014-03-31, 21:19
Satte Go Pron på min fpv spyhawk å drog ut å flög när det var -32 grader kallt i vintras.

https://www.youtube.com/watch?v=U_jCs-e8Pqo

Vad tycks om klippet? :)

LeoR
2014-03-31, 21:44
Wow! Inte dåligt! Riktigt jämnt och fint! Är uppe i samma klass som rcexplorer tycker jag! Gör mer och publicera!

Ålänning
2014-03-31, 21:50
Nice! =) Kyla = kallt = mindre termik, om ens nån när allt är istäckt och lika kallt. -> Vindfritt. Saknar det senaste åren... Mer film! :-D

Johnson
2014-04-01, 07:41
Riktigt vackert! Riktig vinter är ju underbart!!

Burten
2014-04-01, 14:51
Tackar tackar, roligt att ni gillade klippet :thumbup:

Vill ni se mer så kommer det :)
Ska låta det bli sommar så det är grönt i fint.

338federal
2014-04-01, 18:51
Varifrån är det filmat? Vissa lägen ser det ut som Svenska Pello. Bra film och flyget.

Blomster
2014-04-01, 21:34
:applouse: very impressed, att ens komma på att flyga fpv i -32grader brrr, jag hade inte ens gått ut till brevlådan.
Hade jag varit med i slutet av filmen hade ni fått se en stelfrusen flerfärgad isbjörn på två ben med antenn i näven.
:) Ser fram emot fler filmer.

Burten
2014-04-02, 09:48
:applouse: very impressed, att ens komma på att flyga fpv i -32grader brrr, jag hade inte ens gått ut till brevlådan.
Hade jag varit med i slutet av filmen hade ni fått se en stelfrusen flerfärgad isbjörn på två ben med antenn i näven.
:) Ser fram emot fler filmer.


Varifrån är det filmat? Vissa lägen ser det ut som Svenska Pello. Bra film och flyget.

Tack tack, roligt att ni gillade klippet :)

Ska jag vara helt ärlig så blev det lite kyligt om fingrarna i slutet.

Iden fick jag av det fina vädret, och i -32 så var det absolut så vindstilla som det kunde bli. Elektroniken fick nog bra kylning också, vart frost på vingarna när jag landade :D

338federal, det är i en liten by 4 mil utanför Haparanda :)