handdator

Visa fullständig version : Häckeberga slott i närheten



Stiffe
2014-04-01, 21:15
Var ute och filmade lite i söndags väldigt bra väder


https://vimeo.com/groups/drones/videos/90581863

turmere
2014-04-02, 08:27
Snygg film. Har kollat på några som du lagt upp. Vill inte vara negativ men simmar inte quaden fram lite bilden rör sig fram och tillbaka helatiden. Synd på så bra filmer, vet inte om det bara är jag som tycker detta eller om det är en inställning fråga.

Kenneth E
2014-04-02, 10:09
Snyggt filmat Stiffe,
Har själv funderat på att åka dit, lär göra det vid nästa väder när det är vindstilla(blir nog inte i år). Skall bara fixa bort lite vibrationer först.

Tyvärr Stiffe så har du jello i bilden samt att den fortfarande Yawar, det är inte mycket men... Vet att du är noggrann av dig i dina byggen, en spark i rätt riktning och det kommer att blir riktigt bra, du är där nästan nu. Önskar jag kommit lika långt.

Jello, går att få bort, med anpassade dämpare och balansering.
Yaw, ställ ner eller upp så den inte studsar sida till sida.

Vi kan kanske dela erfarenheter och ge varandra råd. Ser redan fram emot din nästa film.
Ken

Stiffe
2014-04-02, 16:24
Snyggt filmat Stiffe,
Har själv funderat på att åka dit, lär göra det vid nästa väder när det är vindstilla(blir nog inte i år). Skall bara fixa bort lite vibrationer först.

Tyvärr Stiffe så har du jello i bilden samt att den fortfarande Yawar, det är inte mycket men... Vet att du är noggrann av dig i dina byggen, en spark i rätt riktning och det kommer att blir riktigt bra, du är där nästan nu. Önskar jag kommit lika långt.

Jello, går att få bort, med anpassade dämpare och balansering.
Yaw, ställ ner eller upp så den inte studsar sida till sida.

Vi kan kanske dela erfarenheter och ge varandra råd. Ser redan fram emot din nästa film.
Ken

Jello tycker jag är ganska lite på denna filmen åtminstone på de skärmar jag sett på men såg det på en rejält stor nu och visst det finns , jag har jobbat med yaw och provat lite olika inställningar utan helt perfekt resultat och det är betydligt bättre nu än innan men inte helt perfekt, just nu har jag hög gain på yaw och ganska låg på roll :) inget är bättre än att det kan förbättras