handdator

Visa fullständig version : Snacka om service !



puggen
2014-04-30, 09:40
Jag köpte ett 85 amp ESC för ett tag sedan hos HK, andra gången jag startar upp grejorna säger det poff och luktar illa.
Hittar inget utvändigt så jag skruvar av höljet på ESC:en och ser en liten grej som brunnit. Egentligen ska man inte röra nya grejor men jag ville veta, fotade innanmätet och och anmälde det inträffade på supporten hos HK igår, idag hade jag mail från dom att ett nytt postas idag......om det inte är ett skämt så är det oslagbart bästa servicen jag någonsin fått...
HK får mycket skit men ibland glimmrar det tydligen :)
Kan tillägga att jag har ett likadant tidigare som funkar bra..

/Roffe

kasoe
2014-04-30, 11:39
Jag hade samma, en ESC i en ARF som vid 3:e flygningen brann upp och slutade funka. Anmälde till deras support men hörde sen inte ett ljud...

Jag hade en annan ESC liggande och bytte raskt ut den så jag orkade inte följa upp, lika gla idag är ja! ;)

Hälsar,
Anders Ö

LeoR
2014-05-02, 14:57
Tycker själv att många snackar skit om HK och deras service men varje gång jag haft problem med nåt från dem så har jag kontaktat deras online chatt och fått det löst inom 10 minuter och får välja mellan pengar tillbaka eller ny produkt postad till mej

Ålänning
2014-05-02, 19:27
Jag har aldrig själv beställt från HK, men känner en bunt som gör det lite nu och då.
Jag tror du är den första jag hört som säger att de har bra service när det strulat till sig. =)

LeoR
2014-05-02, 20:50
Det beror nog på att många ger ris istället för ros. Det krävs rätt så bra bemötelse för att man ska skriva om det men om man känner sej dåligt behandlad så vill man ju dela med sej av det. Det är därför man hittar nästan bara inlägg om dålig service.

dvogonen
2014-05-03, 01:46
Jag har beställt en hel del från HK. Mer än 50 order genom åren. Två gånger har det blivit fel. Båda gångerna löste HK problemen på ett smidigt sätt och tog kostnaden helt.

Jag klagar inte.