handdator

Visa fullständig version : Spiderman!



DavidFlygare
2014-07-21, 15:06
Hej!
Det har länge varit en stor diskussion angående vilket radiosystem som är bäst. Men jag kan med säkerhet idag fastställa vilket som är det bästa systemet!

Och svaret ni alla väntat på är:
SPEKTRUM!


Och vad har jag då för bevis på detta?

Simpelt Spektrum är systemet som Spiderman använder!

// David

46730

Ålänning
2014-07-21, 16:31
Hmm... Spiderman är ju en film och det brukar krävas flera omspelningar innan scenen riktigt sitter, hur vet vi att flera av dem inte berodde på att Spektrum-sändaren krånglade? ;-) Jag ser inte vad framen från filmen visar för nåt, slår han med knytnäven mot den eller nåt sånt? Är Spiderman arg för att nåt inte funkar? =)

/Futaba-nörd

DavidFlygare
2014-07-21, 19:01
Han använder spektrumsystemet för o styra låset på dörren in till hans högteknologiska gömställe/sovrum. Han kastar av misstag sin mask på sändaren som då låser upp dörren :applouse:

Thomas
2014-07-21, 20:01
Det hade nog funkat med vilket märke som helst...
Denna kärran hade visst Spektrum!
http://www.ripamfk.com/bilder/Ripa14/2014-07-19%2013.31.13b.JPG

neu
2014-07-21, 21:06
Har kommit fram till att det var något med strömmen till mottagaren så det hade inget med spektrum att göra fast gick ändå bra att släng iväg sändaren ;)

fortuna
2014-07-22, 06:25
Hmmm. För övrigt har jag 3 döda spektrum mottagare liggandes i min byrålåda... okraschade, samt 3 som varit med om störtdykning..där med osäker funktion.. varför spar dessa.. vet ej..
kanske en påminnelse att man ska välja annat än spektrum? :-)
:crazy_pilot:

Ålänning
2014-07-22, 10:48
Hmmm. För övrigt har jag 3 döda spektrum mottagare liggandes i min byrålåda... okraschade, samt 3 som varit med om störtdykning..där med osäker funktion.. varför spar dessa.. vet ej..
kanske en påminnelse att man ska välja annat än spektrum? :-)
:crazy_pilot:
Kanske därför Spektrum används som rekvisita i filmer "Vi behöver en RC-sändare till Spiderman-filmen, har nån?" "Jag har en Futaba-sändare men den vill jag inte låna ut, den använder jag" "Jag har en död Spektrum liggandes, ta den ni..."... Muahaa! Nä nu är jag bara elak, jag har inget emot Spektrum.