handdator

Visa fullständig version : er hab.se seriøse fragt oplysninger stemmer ikke



karstena
2015-10-14, 14:46
På Hap sin hjemmeside står med store bokstaver at all fragt under køb under 2000 koster 49 og over 2000 er fragtfrit.

Jeg har nu bestilt og fået 2 ordre hvor der først er tilføjet 49 for fragt og under der er der så igenb tilføjet en linje med 29 i fragt i tilleg. Det vil sige at fragten udgør 78 kr.

Jeg har 2 gange skrevet dem og bedt om en forklaring, men ikke fået noget svar.

Er dette et seriøst firma eller?

Hvis man er seriøs holder man sig vel til det man oplyser på sin hjemmeside og dersom man ikke gør dette giver man vel et svar nor man bliver spurgt.

Eller hvad mener andre.

rcnisse
2015-10-14, 18:28
Vad var det du köpte, var det stora eller små paket?

karstena
2015-10-14, 20:03
det var begge brevforsendelser. zkote og noget glasfibervæv

senmathal
2015-10-14, 20:08
Har för mig att dom inte svarar så snabbt på mejl, det är bättre att ringa. Men det finns väl en del undantag då det gäller frakten beroende på vad som skickas. För frakt till Norge gäller andra villkor om du möjligen bor där :)

Här finns vilkoren http://www.hab.se/fraktvillkor-i-68.aspx

/Mats

karstena
2015-10-14, 20:46
nej bor i Skåne Simrishamn kommune.

Jeg har set denne side og ser også at der visse untag kan forekomme. Jeg kan dog stadig ikke forstå at det skulle være nogen grundlag for at påføre 29 på en boblekonvolut med 3 plastikposer i eller en boble med en 0,5l plastflaske. Da mener nå jeg at deres "enhedsfragt på 49" får sig et reelt skud for borgen. Hvad er en sådan ærklæring så verdt.

neu
2015-10-14, 21:15
Svarar aldrig på email så bättre att ringa dom.

karstena
2015-10-15, 21:15
Svarar aldrig på email så bättre att ringa dom.

bare dette er vel rimelig useriøst.

henke2
2015-10-16, 09:15
bare dette er vel rimelig useriøst.

Dem är ytterst seriösa, jag har ofta med dem att göra. Men som alltid så passar inte alla ihop helt enkelt. Då väljer du en annan handlare och lever ett lyckligt liv hädanefter och firma X tappar en kund.

senmathal
2015-10-16, 18:34
För mig är dom lite "nr one" bland hobbyhandlare även om jag är nöjd med alla jag har handlat av hittills. Svarar alltid på frågor på telefon och ringer upp direkt om det är något som saknas eller är oklart av det man beställt. Och snabbt brukar det gå att få grejerna.

Ge dom en chans till för dom är absolut inte ute efter att medvetet blåsa dig på frakten. Men ett misstag kan alltid ske.

/Mats