handdator

Visa fullständig version : 1/5 Skala turbin UH-1H Huey Dragonfly



Bj
2016-08-12, 11:05
En underbar modell från årets sensommarträffen i Hede, en 1/5 Turbin UH-1H Huey. Skalamodell av Dragonfly från Vietnamkrigen. Denna underbara modellen blir flugit av pilot Frode Kristiansen från Namsos.

Hoppas ni tycker om videon.


https://youtu.be/ndcwUh5IYUs

Glöm inte att prenumerera på min kanal....................... ;)

Kenneth E
2016-08-12, 12:06
Piloterna borde skruva ner stereon och sluta headbanga om de nu skall vara med på film.

Trevlig film med olika vyer, bra jobbat!

Bj
2016-08-12, 14:00
Piloterna borde skruva ner stereon och sluta headbanga om de nu skall vara med på film.

Trevlig film med olika vyer, bra jobbat!

LOL....vi gömde kameran i taket bakom dom utan att säga till...... ;)

Ålänning
2016-08-12, 14:08
Skala-helis... thats the grej. =) Fin kärra. Mera såna sevärda filmer.:-D

Bj
2016-08-20, 05:20
Skala-helis... thats the grej. =) Fin kärra. Mera såna sevärda filmer.:-D

Jag har flera videos liggande klara för redigering Ålänning, men på grund av sjukdom så vet jag inte när jag kan börja. Är fortfarande delvis sängliggande, men hoppas ni har tålamod att vänta på kommande filmer tills jag frisknar till igen..... :concern:

Ålänning
2016-08-20, 10:48
Absolut! Hälsa går före allt, känn ingen press på att få ut filmer. =) Krya på sig!

Bj
2016-09-10, 01:05
Har legat sen meetingen i Hede första helgen i augusti och fick veta nu förra fredag att det troligen är kikhosta hela familjen har fått. Alle här i huset blev satt akut på penicillin kur förra fredag och det har blivit stor skillnad på en vecka så hoppas att det löser sig nu så man både kommer igång med lite flygande samt fått redigerat lite filmer........... ;)