handdator

Visa fullständig version : Traxxas e-Revo på tunn is



KristofferR
2016-11-22, 19:30
Hösten har varit fin men något hangflyg har det inte blivit. Vinden är från fel håll, för svag, för stark, det regnar etc.... eller så har jag inte haft lust. Börjar inse vilket flyt jag haft med vädret en period då det i princip alltid funkat! Har tom köpt ny kamera och modifierat en keps för flygfilmande men inte invigt den!

Men RC-bil är inte så kinkigt vädermässigt och är allt lite lättare när det är kallt.Dessutom köpte jag ett filmredigeringsprogram, Filmora, som var lite bättre än Movie Maker - MM funkar bra när det funkar men jag hade mycket strul med det. Hoppas ni gillar filmen!


https://www.youtube.com/watch?v=8baEJcXZRo8

mrfxcoupe
2016-11-24, 05:23
Häftig video. 😊 Blev nästan sugen och se om jag kan få igång min gamla Kyosho pickup.


Skickat från min SM-G930F via Tapatalk

Ålänning
2016-11-24, 17:45
Ooojoj... 4.08... snygga ripples där. ;-) Vågat!

KristofferR
2016-11-26, 19:36
Ooojoj... 4.08... snygga ripples där. ;-) Vågat!

:) Men jämfört med att flyga är det ju helt ofarligt. Bara vada i iskallt vatten och byta viss/all elektronik. Skämt åsido, jag slängde ut lite småsten innan för att kolla att det höll men just där blev det väldigt tunn is så jag lade av medan jag var på topp!

KristofferR
2016-11-26, 19:53
Häftig video.  Blev nästan sugen och se om jag kan få igång min gamla Kyosho pickup.


Skickat från min SM-G930F via Tapatalk

Klart du skall! Är den mekaniskt OK är det inga problem. Enklare borstmotorer, reglage och kristallprylar är billiga från Kina eller finns i överflöd på eBay idag.