Reklam

 
Visa RSS-flöde

Radioactive

  1. Billigt skräp - det är bland det roligaste som finns....

    Billigt skräp, skit från Ebay. Inte ens värt att betala för. Det är något som jag bara inte kan motstå. Billiga prylar från ex. Ebay kan vara skräp, men det kan också vara bra prylar. Det vet man egentligen först när man har köpt det. Man kan ju också söka, googla, på nätet. Det finns förhoppningsvis alltid någon som har hunnit före och har synpunkter.

    Det billiga skräpet har i motsats till det dyra, inte satt förhoppningarna högt. Ribban är låg, förhoppningarna låga och priset är givetvis ...
    Kategorier
    Okategoriserat
  2. Radioactives....

    Min första blogg här på RCFF. Lite bakgrund för er som undrar vem jag är. Jag heter Lasse, men det kanske ni har snappat upp från mina inlägg. Namnet Radioactive kommer av att jag är aktiv inte bara inom RADIOflyg utan också inom Radio-DXing och i viss mån, blygsamt inom RADIOastronomi.... så ni förstår att jag är radioaktiv. Jag är ju egentligen vi, jag och mina två grabbar, Robin och Rasmus som också gillar radioflyg. Robin (16) bygger också flygplan och multirotorflyg och Rasmus (14) håller ...
    Kategorier
    Okategoriserat