Reklam

 
Visa RSS-flöde

Alla blogginlägg

  1. Recension & Video med GT Models 5889 - Radiostyrd nybörjarhelikopter

    Radiostyrda helikoptern GT Models 5889 är till att börja med extremt snygg. Man kan tro att blinkande ledlampor får en radiostyrd helikopter i den här storleken att se ut som en barnleksak, men jag står fast vid min åsikt och tycker verkligen att man lyckats göra en riktig snygg helikoptermodell. Den är till största del gjord i metall med en kåpa i glansig plast som är fint lackad och ser ut att vara gjord av aluminium på lite avstånd.


    Innan jag köpte hem GT Models 5889 ...
    Kategorier
    Okategoriserat
  2. RC Hobby Swedens erbjudanden vecka 7 -12

  3. På nytt födelse

    Bara att inse att modellflyg är en drog. Jag behöver mina flygplan precis som en narkoman behöver sin narkotika...

    I samband med skilsmässan för drygt ett år sedan, blev jag tvungen att sälja alla mina modeller samt en hel del annan utrustning till min älskade hobby.

    Men i dag så beställde jag en ny kärra som ska flyga i sommar. Jag har även hittat "den" radion som jag vill ha. Men inser att jag måste dra i handbromsen och hejda mig. Ett steg i taget. Till slut ...
    Kategorier
    Okategoriserat
  4. Välkomstbonus 50 kronor & Nytt Trevligt fraktavtal

    Vi är mycket glada över att nu erbjuda en fast fraktavgift på 69 kronor på samtliga beställningar, oavsett vikt och storlek.


    Nu bjuder vi dessutom alla nyregistrerade kunder på 50 kronor att handla för, som en välkomstgåva!

    Välkomna!
    RC Hobby Sweden Teamet
    https://www.rchobbysweden.se

    Uppdaterad 2012-02-08 klockan 18:27 av hobbysweden.se

    Kategorier
    Okategoriserat
  5. RC Hobby Swedens erbjudanden, vecka 6