Reklam

 
Visa RSS-flöde

Alla blogginlägg

  1. Egen RC-hemsida.

    Hej

    Jag håller just nu på att skapa en egen hemsida som bara beskriver RC-helikoptern. Den är precis skapad med http://www.hemsida24.se och finns ute på Nätet för tillfället. Hemsidan är ännu inte helt klar, lite redigering och finslipning behövs, men dom som vill kan ju redan nu kika in på http://www.radiocopter.hemsida24.se. Jag kommer givetvis fylla på med mer text och bilder efterhand och även länka till min hemsida från mina bloggar här på rcflyg.se. En gästbok finns nu inlagd ...
  2. Vi har sänkt fraktpriserna till 49:- per order

    Numera är våra fraktavgifter endast 49:- per order oavsett hur stor eller liten den är.

    RC Hobby Sweden teamet
    www.rchobbysweden.se
  3. Kanske min nästa modell någongång i framtiden.

    Hej

    Jag gillar starkt denna skalamodell av T-rex 600 samt det coola motorljudet. Befinner sig på drömstadiet ett tag framöver men det kanske kan bli en sån här maskin någon gång efter lite träning och om ekonomin tillåter. Enligt ägaren kostar denna 2500 USD vilket jag gissar ligger ganska nära 15000 svenska pengar. En T-Rex 600 i "standardutförande" kostar 7500 - 8000:- SEK vid en kontroll av hemsidan hos rubinrc.se. Skalakroppen kostar väl ca 7000:- den också. Så här skrev ...

    Uppdaterad 2013-02-28 klockan 12:42 av teamleader

    Kategorier
    Rescension av Nine Eagle Solo Pro 228
  4. Video med Hubsan Invader - RC Helikopter med inbyggd kamera för FPV

    Video från Kristallen i Uppsala med Hubsan Invader. En koaxial rc helikopter med inbyggd 5 mpx kamera och 3,5" skärm inbyggd i displayen.

    RC Helikopter: Hubsan Invader
  5. Min rescension av NE Solo Pro 228.

    Hej

    Jag kommer att skriva bloggar och bifoga bilder på mina olika helimodeller, hur dom flyger etc på min långa väg till heliproffs. Det svåra blir nog att få någon att hjälpa mig att filma när jag flyger med dom. Nine Eagle Solo Pro 228 blev min allra första träningshelikopter och jag rescenserar den här.


    Nine Eagle Solo Pro 228 är tillverkad i Shanghai, http://www.nineeagle.com, och är den största helisen i Nine Eagle familjen, 50 cm. Trots sin låga vikt på 250 ...

    Uppdaterad 2013-02-24 klockan 18:09 av teamleader

    Kategorier
    Rescension av Nine Eagle Solo Pro 228
    Bifogade miniatyrer Bifogade miniatyrer Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	images.jpg 
Visningar:	158 
Storlek:	7,8 KB 
Id:	36536   Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	images (3).jpg 
Visningar:	161 
Storlek:	5,5 KB 
Id:	36537   Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	hämta.jpg 
Visningar:	188 
Storlek:	9,7 KB 
Id:	36532   Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	images (2).jpg 
Visningar:	166 
Storlek:	9,1 KB 
Id:	36531   Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	images (1).jpg 
Visningar:	162 
Storlek:	4,1 KB 
Id:	36535  

    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	img_001.jpg 
Visningar:	219 
Storlek:	62,7 KB 
Id:	36538  
Sidan 9 av 19 FörstaFörsta ... 4567891011121314 ... SistaSista