Reklam

 
Visa RSS-flöde

DennanHMFK

  1. Missade luftbussen idag.

    yes. missade chansen att få se Airbus A380 idag
    men jag hoppas Tim och Sebbe har tagit kort och filmer på vidundret, så man får något att se på.

    annars så letar man efter motivationen till att köpa en limtub för att sätta ihop "kanoten" igen. hehe

    fika på jobbet om en 40min! argh.. tiden går antifort idag

    över och ut!
    Kategorier
    Okategoriserat
  2. Sänkte Kanoten idag.. pang!

    jo försjuttsingen.
    vaknad halv9, började direkt fippla med FPV-systemet som jag hade tänkt använda idag.
    när det var klart och Sebbe kom över, så duggregnade det.

    men sen lite senare så kom vi ut till fältet, slängde igång Kanoten och på med "FPV", startade bärbara och fick in bild osv.
    drog två vändor över fältet, fick höra sen att bilden var urusel, skulle göra sista svängen inför landning.....då händer det som inte fick hända, allt tvärdog ...
    Kategorier
    Okategoriserat
  3. nya inlägg och matbjudning

    hm... försöker komma på hur man vet vilka inlägg som är nya och inte på "Nya Inlägg"

    tycker det är ganska ofta samma trådar överallt i samma ordning.

    tex på rsb.se, så ser man när dom "nya" inläggen är slut.

    nejnu ska vi inte klaga.. slutar 18.00, då ska man ta frugan och dra till Sebbe för att få lite mat... undra varför vi har förtjänat hemlagat hos honom?

    ser verkligen fram emot flygning ...
    Kategorier
    Okategoriserat
  4. ojdå...blogg nu också!

    då RCFlyg kraschade rejält för ett par dagar sedan, så nu är sidan helt ny och fräsch.
    lite smått ovant, då jag gillade gamla sidan mycket.

    ska se om man kan vara lite aktiv på blåggandet.

    hoppas på lite flyg på lördag varjefall, ska se om jag får ihop ett budget-FPV som ska testas i "Kanoten"

    Över och Ut!

    //Finntrollet
    Kategorier
    Okategoriserat