Reklam

 
Visa RSS-flöde

hobbysweden.se

RC Hobby Sweden säljer nu KDS. 200:- rabatt på alla helikoptrar fram t o m 20 juli

Betygsätt det här inlägget
Efter att ha varit i kontakt med KDS Model i Kina under flera månader är jag mycket glad över att kunna meddela att RC Hobby Sweden nu är återförsäljare av KDS.

KDS Model bildades 2006 och är en av de absolut största tillverkarna av rc hobby produkter i Kina. Företaget har över 200 anställda och fabriken ligger i staden Shenzhen.

KDS
är förutom sin Flybarless E-Bar och 3D Flymentor nog mest kända för sin Innova serie med stora elektriska 3D rc helikoptrar där största modellen är en 700 helikopter.
Men KDS tillverkar/utvecklar inte bara radiostyrda helikoptrar utan även tillbehör, batterier, laddare, servon, motorer, radioutrustning mm.

Jag har genom min kontakt hos KDS Model, Daniel Cheung, fått svar på en mängd frågor och blivit mycket imponerad över vilken kunskap och vilket engagemang som finns i detta företag. Inställningen att inget är omöjligt, det omöjliga tar bara lite längre tid har många gånger varit tydlig.
De arbetar aktivt för att förstå sina kunders behov och önskemål vad gäller kvalitet, design och pris. Något som låter enkelt men som få trots allt lyckas med.

En hel del produkter finns nu att köpa i vår webshop. Inom kort kommer vi få in mer och även ha reservdelar till samtliga modeller.

Till och med 20 juli ger vi 200:- rabatt på alla KDS modeller.
Se vårt utbud med KDS produkter på:
https://www.rchobbysweden.se/category/kds-models/

/Henrik

Kommentarer