Reklam

• Nya inlägg

Mr X

Futaba T18SZ

Företagen är piskade att komma med nya radion lite nu och då annars byter användarna märke.
    Är man för tidigt ute blir det barnsjukdomar och för

Mr X idag, 13:18 Gå till det senaste inlägget
    johanvm

Viggen AJ37 skala 1:5

Grymt coolt bygge!
    En lite fundering efter att ha sett videon ovan:
    Jag tycker tyvärr att det konstanta studsandet från noshjulet sänker skalintrycket

johanvm idag, 13:07 Gå till det senaste inlägget
    Gasman

metanol eller bensin

Jag har aldrig provat men är sugen på att göra ett test. Har du provat och konstaterat att förgasaren inte kan leverera tillräckligt fet blandning eller

Gasman idag, 12:51 Gå till det senaste inlägget
    Gasman

Användning av sprutspackel

Några droppar diskmedel "is da shit" vid all våtslipning! Minskar klumpbildning och ökar avverkningen rätt avsevärt. Men diskmedelsresterna

Gasman idag, 12:46 Gå till det senaste inlägget
    Kenneth E

Futaba T18SZ

Lika bra de erkänner och telemetri skall finnas på både som ljud och på skärm för ibland har man lite mycke data att veta och då är det bättre att slå

Kenneth E idag, 12:22 Gå till det senaste inlägget
  • Byggdagboken

johanvm

Grymt coolt bygge!
    En lite fundering efter att ha sett videon ovan:
    Jag tycker tyvärr att det konstanta studsandet från noshjulet sänker skalintrycket

johanvm idag, 13:07 Gå till det senaste inlägget
    jornat

DH82 Tiger Moth skala 1/3 - ny dokusåpa...

Hej Kjell
    Grattis till ett superfint bygge. Vill bara dela med mig av ett alternativt sätt att göra damasker som ibland i original var i läder.

jornat idag, 08:11 Gå till det senaste inlägget
    Kenneth E

B-25, 118" från Ziroli.

Gångjärnen torkar sedan i går kväll, vi får se i kväll om jag lyckats limma ihop hela skiten.

Kenneth E igår, 12:12 Gå till det senaste inlägget
    senmathal

Jag köpte fjädrar från Sodeman men till en betydligt mindre modell. Nu kom jag inte ihåg hur jag räknade men utifrån det resultat jag kom fram till köpte

senmathal 2015-08-27, 14:43 Gå till det senaste inlägget
    Uno

Tack för det Bem. Vore kul med några bilder så man kunde se hans lösning på stället. Mina ser ut så här men det är inte jag som gjort dom. Dubbla hjul

Uno 2015-08-27, 12:30 Gå till det senaste inlägget
  • FPV & Multirotor

martinkellner0

Ännu en idiot

Nej, man kan ju inte det eftersom det är olagligt att flyga över 120 m AGL...

martinkellner0 idag, 09:46 Gå till det senaste inlägget
    Ålänning

Ännu en idiot

Låter ju lite dumt det där med 30m. Det är som om en bil kom över på trottoaren (bilar "kan" få köra på en trottoar tillfälligt) och körde på

Ålänning idag, 09:09 Gå till det senaste inlägget
    GREVEN

Tips Dominator HD / V2 Faceplate

Köppte dena till min V1 lite modds o sen passa o vilken skilnad o ha på sig mot innan...

GREVEN idag, 08:28 Gå till det senaste inlägget
    Boopidoo

Ännu en idiot

Ja du, den stridspilot som flyger 700 knyck rakt över ett modellflygfält bör göra det med vetskapen att här finns det flygetyg i luften. Jag har svårt

Boopidoo idag, 07:58 Gå till det senaste inlägget
    UndCon

Ännu en idiot

Det betyder kort och gott att under militära övningar så är det flygförbud för allt modellflyg?

Snacka om att flygsportsverskamheten har

UndCon idag, 07:50 Gå till det senaste inlägget