Reklam

• Nya inlägg

senmathal

Solartex

Jag har med framgång använt en Primer från Byggmax för att förbättra vidhäftingen. https://www.byggmax.se/primer-v%C3%A..._BwE#722=14527

senmathal idag, 20:15 Gå till det senaste inlägget
    kjni

Dags igen. En ny Pup.

Det är nog så ett hobbyrum ska se ut - du får tänka på devisen:" En mästare behärskar även kaos!"

Blir fint att se i luften till

kjni idag, 16:29 Gå till det senaste inlägget
    PGAstrom

Dags igen. En ny Pup.

Snyggt Kay, på något vis lyckas man nästan alltid skräpa ned hobbyrummet värre än det var innan städning

PGAstrom idag, 15:09 Gå till det senaste inlägget
    kay.krut

Dags igen. En ny Pup.

Pyttsan, nystädat och grant. Efter bara ett par timmar så ser det ut så här igen i hobbyrummet.
    Jag kunde bara inte hålla mig, modellen ska ju

kay.krut idag, 14:28 Gå till det senaste inlägget
    kay.krut

Solartex

Oratex 6000 för större fullskalakärror behöver mer förarbete när man klär med detta material. Det har använts i över tio år i Amerika, med gott resultat.

kay.krut idag, 09:51 Gå till det senaste inlägget
  • Byggdagboken

kjni

Dags igen. En ny Pup.

Det är nog så ett hobbyrum ska se ut - du får tänka på devisen:" En mästare behärskar även kaos!"

Blir fint att se i luften till

kjni idag, 16:29 Gå till det senaste inlägget
    PGAstrom

Dags igen. En ny Pup.

Snyggt Kay, på något vis lyckas man nästan alltid skräpa ned hobbyrummet värre än det var innan städning

PGAstrom idag, 15:09 Gå till det senaste inlägget
    kay.krut

Dags igen. En ny Pup.

Pyttsan, nystädat och grant. Efter bara ett par timmar så ser det ut så här igen i hobbyrummet.
    Jag kunde bara inte hålla mig, modellen ska ju

kay.krut idag, 14:28 Gå till det senaste inlägget
    Ålänning

Dags igen. En ny Pup.

(känner igen det där, jag kom nyss in från att ha städat uteförrådet som jag har som delvis "verkstad"/lager... jag kom nämligen inte ens fram

Ålänning igår, 21:08 Gå till det senaste inlägget
    kay.krut

Dags igen. En ny Pup.

Jag behövde städa hobbyrummet i dag för det började se ut som en återvinningsanläggning. Så Stampen åkte ut i skamvrån en stund. Det börjar bli dags för

kay.krut igår, 14:00 Gå till det senaste inlägget