Reklam

• Nya inlägg

Ålänning

Massbygge - Taschenflitzer!

Lars, tack! Nu vet jag vad jag väljer. :-D Jag har ju en binge oöppnade Oracover och Monokote hemma, trodde det var nåt annat. Gäller komma på hur man

Ålänning idag, 17:22 Gå till det senaste inlägget
    Mr.Bob

Är jag hemsk om jag säger att jag använder HK klädsel? Tycker den är väldigt bra att jobba med när man lärt sig vilken temperatur samt hur man ska använda

Mr.Bob idag, 16:39 Gå till det senaste inlägget
    Lars 41an

Bra sammanfattning av klädselalternativ, Ålänning!

Orastick är självhäftande, krympes inte och passar till dekor på hårda ytor.
    Oratrim

Lars 41an idag, 12:33 Gå till det senaste inlägget
    Mr.Bob

Det gör du som du känner för, jag döpte den så pga att jag pysslat med filen samt ”kod-ord” till MBS för beställningen

Mr.Bob idag, 11:51 Gå till det senaste inlägget
    McRegor

Val av fyrtaktare till uppskalad Josefin

En dubbeldäckare på 2 m spv blir väldigt stor - hoppas du slipper frakta den till ditt fält...
    Och tror som Mats att om du bygger den så stor

McRegor idag, 08:30 Gå till det senaste inlägget
  • Byggdagboken

Ålänning

Lars, tack! Nu vet jag vad jag väljer. :-D Jag har ju en binge oöppnade Oracover och Monokote hemma, trodde det var nåt annat. Gäller komma på hur man

Ålänning idag, 17:22 Gå till det senaste inlägget
    Mr.Bob

Är jag hemsk om jag säger att jag använder HK klädsel? Tycker den är väldigt bra att jobba med när man lärt sig vilken temperatur samt hur man ska använda

Mr.Bob idag, 16:39 Gå till det senaste inlägget
    Lars 41an

Bra sammanfattning av klädselalternativ, Ålänning!

Orastick är självhäftande, krympes inte och passar till dekor på hårda ytor.
    Oratrim

Lars 41an idag, 12:33 Gå till det senaste inlägget
    Mr.Bob

Det gör du som du känner för, jag döpte den så pga att jag pysslat med filen samt ”kod-ord” till MBS för beställningen

Mr.Bob idag, 11:51 Gå till det senaste inlägget
    McRegor

Om man får tag i So-Lite/Solite så är nog detta det lättaste man kan klä med - möjligen undantagandes japanpapper. Har använt det till rätt många mindre

McRegor idag, 08:28 Gå till det senaste inlägget