Reklam

• Nya inlägg

Phastey

Hangar 9 B-25 Mitchell

Har också lyckats få till lite eskort som brukligt är. En gammal P-51 som köptes som ett ofärdigt ”lik” och som har modifierats och färdigställts

Phastey idag, 06:30 Gå till det senaste inlägget
    Phastey

Hangar 9 B-25 Mitchell

Jo. Det är inte katastrofalt. Men visst skulle tyngdpunkten behöva komma lite längre fram för mig också. Får kanske blya i värsta fall. Får inte accarna

Phastey igår, 22:28 Gå till det senaste inlägget
    senmathal

Klädselbryderier

Njae vid ett första test så satt det inte särskilt bra och det satt inte mycket bättre av värmen än vad det gjorde innan. Men det är möjligt att det hade

senmathal igår, 22:04 Gå till det senaste inlägget
    K-Å

Hangar 9 B-25 Mitchell

Precis byggt en likadan som ska provflygas när det blir snösmältning, har lite svårt att få till tyngdpunkten accarna skulle behöva längre fram.

K-Å igår, 21:25 Gå till det senaste inlägget
    Thomas

Klädselbryderier

Provar man inte, så får man inte reda på nåt...

Thomas igår, 20:57 Gå till det senaste inlägget
  • Byggdagboken

Phastey

Hangar 9 B-25 Mitchell

Har också lyckats få till lite eskort som brukligt är. En gammal P-51 som köptes som ett ofärdigt ”lik” och som har modifierats och färdigställts

Phastey idag, 06:30 Gå till det senaste inlägget
    Phastey

Hangar 9 B-25 Mitchell

Jo. Det är inte katastrofalt. Men visst skulle tyngdpunkten behöva komma lite längre fram för mig också. Får kanske blya i värsta fall. Får inte accarna

Phastey igår, 22:28 Gå till det senaste inlägget
    K-Å

Hangar 9 B-25 Mitchell

Precis byggt en likadan som ska provflygas när det blir snösmältning, har lite svårt att få till tyngdpunkten accarna skulle behöva längre fram.

K-Å igår, 21:25 Gå till det senaste inlägget
    Phastey

Hangar 9 B-25 Mitchell

Och vips så var den klar. Inte mycket till byggtråd. Men den blev cool i alla fall

Nu inväntar vi bara en ledig helg med

Phastey igår, 20:55 Gå till det senaste inlägget
    senmathal

Scratchbygge Klemm 35 från Krick

Jag har försökt att leta någon typ av snickerifärg som går att spruta men tycker inte jag hittar något. Jag tror jag ska gå in och fråga på en färghandel.

senmathal 2020-03-28, 00:26 Gå till det senaste inlägget