Reklam

 
Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: ... Får man önska?

  1. #1

    Reg.datum
    maj 2006
    Inlägg
    532
    Jobb
    Möbelmontör
    Klubb
    RFK Ikaros

    Standard ... Får man önska?

    drHanke och bokis verkar ha ett rejält filmarkiv så jag tänkte försöka önska en film här :P
    Jag vet ju att bokis har en CMP P-40 i 50-storlek står någonstans i hangaren. Den skulle jag vilja se flyga.

  2. #2
    Moderator

    RCFF - Moderator
    bokiss avatar
    Reg.datum
    maj 2006
    Inlägg
    5 067
    Jobb
    Glänsande Pellejöns samt Guruns Hovfotograf
    Klubb
    LFC+VMF+ÖMFK +Ivves Fan Club

    Standard

    Zeno ops: Jag är ledsen! I stort sett det enda Hanke inte har krypit runt i buskarna o smygfilmat,,För övrigt så kan jag säga att jag har flugit den sparsamt,har stora problem att hitta ett bra C.G,så den får vila ett tag tills andan faller på igen! Den är liite i knepigaste klaget för mig,trodde nog att den skulle ha drag av Kyosho p-40 fantastiska flygegenskaper men den är helt olik..Dock så är den fantastiskt snygg!
    Men det kan också bero på att jag inte är tillräckligt skicklig flygare,S.B.S
    med andra ord..
    //bokis
    // Bokis

    ***** Din kanelbulle i cyberrymden*****
    (nu även med biskvier!)

  3. #3

    Standard

    sant, den enda maskinen som jag inte fått tillfälle att föreviga... ledsen zeno...
    //DrHanke

    *** STOCKHOLMSDIVISIONEN ***

  4. #4

    Reg.datum
    maj 2006
    Inlägg
    532
    Jobb
    Möbelmontör
    Klubb
    RFK Ikaros

    Standard

    Tusan också!

    Senare i sommar får du lura i DrHanke att du ska ha bikinitävling på banan, han tar garanterat med sig kameran och kommer över.
    Sen får du svepa en redig rackabajsare, som det heter på svenska, då går nog även den P-40 stadigt :wink:

  5. #5

    Standard

    hmm bokis sveper en rackabajsare, lånar frugans bikini och går ut med radio och flygplan på fältet... intressant! Det kommer jag garanterat filma. Fäbojäntan i ny tappning, bokis leker med starten och drhanke kör ett par ställben in/ut i lagom takt.... muhahaha....
    //DrHanke

    *** STOCKHOLMSDIVISIONEN ***

Liknande ämnen

  1. Lite hjälp önska för å få igång fpv system
    Av lixxer i forum FPV Allmänt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2012-09-18, 10:34

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •