Hojt!
Harry fick mig att bli lite småkär i September Fury.. K-Å, har du lite info om den kärran å gärna bilder?
/Tobbe
Hojt!
Harry fick mig att bli lite småkär i September Fury.. K-Å, har du lite info om den kärran å gärna bilder?
/Tobbe
If It's Not Scottish, It's Crap!
“Oh German! I thought there was something wrong with you.”

Hej ,den är likadan som Seafuryn i bildforumet,annan lack bara...
http://www.modellhobby.com/prod_show.asp?code_no=L58482
// Bokis
***** Din kanelbulle i cyberrymden*****
(nu även med biskvier!)
Har bestämt mig för kärran nu. De motoralternativen jag funderar över är Magnum XL 160 FT Twin eller ev GF-45i Bensin. Blir det för möe pulver och vikt kanske?
/Tobbe

Härligt Tobbe,den är tjusig![]()
Tror inte det är ett problem..du kan ha motorvikt upp till 1,5 kg utan att du behöver vikta den bakåt..
// Bokis
***** Din kanelbulle i cyberrymden*****
(nu även med biskvier!)
Visst är den snygg 8)
Önskar bara att jag hade mer tid å färdigställa kärrorna på.
/Tobbe
Hmm..Var det inte dessa September Fury som det var problem med stabilisator fladder? Som sedan resulterade i trasiga bakpartier och motorplantering? Har för mig jag läst om det på amerikanska siter....Thunder Tiger har en också va?
Men grymt snyggt är denEn OS120AX i nosen kanske? Blir det lite fart i den då tro?
Senast redigerat av MagnusStrömqvist den 2008-12-05 klockan 14:12.
I hangaren:
Kärror- Hangar9 Sukhoi- 2.5m, EF Extra 300- 2.2m, Ultimate- 1.65m, Oxalys ZN line-2m, EF Extra 300 58"(El)
Motorer- MVVS 80cc, DLE55, 3W50i, YS160DZ med Hatori, Rossi 60 med pipa
Futaba 7C 2,4 system
Är du intresserad av något av ovanstående? Lägg ett pm - Alltid öppen för bytesförslag
__________________________________________________ ______________________
Hej!
Hur blir en RCGF 26cc i ESM September Furyn? För klen?? Går de ens att flyga me den?
http://www.fullkontroll.se/rcgf-26cc...or-p-5768.html
h. Sami
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)
Bokmärken