Blade CP, +papplåda, +leksaks fallskärmshoppare
=
ROLIGT


Ja i går åkte vi en vända till Funäsdalen vart dom har marknad varje onsdag under sommaren och före vi åkte hem igen var i inom ”tältet” (et stort tält med många billiga saker) och mina barn sprang självklart till leksakerna först. Eirik hittade en fallskärmshoppare (19,95 kr) och då blev det fött en liten ide om att hitta ett sett med att använda min Blade CP för att ta up hopparen.


Här ser ni Blade CP’n laddat och klar med två hoppare och en spänd Marius.

När vi kom hem var det bara att börja funder på en lösen, och lösen blev ändan på papplådan till mina GWS pontoner som jag fäste med 4 st bygg nålar. Sen va det in med hopparen och försöka se om Blade CP’n kunde lyfta med denna extra vikt. Det hela ände med att den flög med två hoppare då Marius också hade en lite mindre hoppare från förut.


Otroligt att en så liten heli pallar av denna extra vikt.

Fanns inga problem med att flyga med den extra vikten på Blade CP’n, och vi var upp och släppte hopparna många gånger i går kväll, tyvärr så sitter den minsta av dom nu i toppen av en björk och väntar på hjälp.

Blev tyvärr ingen film i går bara några bilder, men rätt roligt att titta på ändå. Skall försöka att få till en film sen.


Här ser ni Blade CP’n direkt efter att den har släppt två hoppare.

Klicka här för att titta på alla bilderna!
[/b]