Host host, nu äntligen så har jag tagit tjuren vid hornen. Kommer precis in från hobbyrummet som nu är helt inplastat då jag äntligen kommit igång med omlackningen. Egentligen ingen stor grej, men det tog lite tid att få allt runt omkring i ordning så att det gick att börja spruta.
Har nu precis lackat det grå (Undre delen) av vingen och kroppen. Och det får jag väll också säga vad det lättaste. Hoppas att jag hinner i morgon, annars blir det på fredag som jag tar resten. Det blir lite mer förarbete med det. Ska då lägga ett mycket enkelt mönster i övergången mellan det gröna och grå. Men det är mask jobbet som tar lite tid. Ev maskar jag i morgon och lackar på fredag. Frugan jobbar natt i morgon och på fredag så jag måste tima lite med det. Törs inte lämna ungarna helt själva inne när dom sover och jag blaskar omkring med färgsprutan i hobbyrummet.
Men som sagt, nu är det äntligen på G och bilder kommer så fort jag bara hinner. Har några få i kameran nu på första omgången maskering samt antenen bakom cockpit som jag snidade till i går kväll, men har inte hunnit tanka över dom till datorn ännu.