Reklam

 
Resultat 1 till 14 av 14

Ämne: Mycket viktigt angående inbetalningarna på BG RCFF

  1. #1
    Jakobs avatar
    Reg.datum
    maj 2006
    Inlägg
    1 875
    Klubb
    Malmö Radioflygsällskap och Åhus MFK

    Standard Mycket viktigt angående inbetalningarna på BG RCFF

    Hej!

    Nu har de första inbetalningarna av medlemsavgiften till RCFF kommit in.
    Tyvärr visar det sig att alla inte förstått hur detta är tänkt att fungera.

    Tänk på detta!

    1) Ni måste uppge medlemsnummer och användarnamn i RCFF när ni betalar in till förbundet.

    2) Det räcker inte att vara medlem på forumet, ni måste ansöka om medlemskap i RCFF också. Det gör ni genom att klicka på "Ansökan om medlemskapi RCFF" på startsidan. Fyll i era uppgifter nogrannt.

    En del av er har bara betalt in medlemsavgiften utan att ansöka om medlemskap i RCFF. Detta gör det svårt för oss.

    Gör ni inte detta kan vi inte administrera er ansökan.
    Mvh / Jakob Rydinger. Administratör av http://www.rcflyg.se

    ____________________

    ATT FLYGA ÄR ATT LEVA!

    www.scandinavianplank.se Trätrall i underhållsfri träkomposit för altaner och runt pooler

  2. #2

    Standard

    kan man som om man betalt eller får man leva i ovisshet och tro att så är fallet?
    //DrHanke

    *** STOCKHOLMSDIVISIONEN ***

  3. #3
    Jakobs avatar
    Reg.datum
    maj 2006
    Inlägg
    1 875
    Klubb
    Malmö Radioflygsällskap och Åhus MFK

    Standard Svar

    Hej!

    Jag ska försöka att klura ut vilka det är som betalt men inte registrerat sig som medlemmar i RCFF. Men känner ni på er att ni inte gjort detta så försök att göra det snarast möjligt. Det är inte försent.

    Ett bra sätt för att kontrollera om pengarna kommit fram och om ni blivit godkända som medlemmar i RCFF är att ni nu ska kunna printa ut ert medlemskort. Se i navigeringsfältet till vänster. Observera att ni måste vara inloggade för att kunna göra detta.
    Mvh / Jakob Rydinger. Administratör av http://www.rcflyg.se

    ____________________

    ATT FLYGA ÄR ATT LEVA!

    www.scandinavianplank.se Trätrall i underhållsfri träkomposit för altaner och runt pooler

  4. #4

    Standard Medlemskort

    Hej,
    jag har registrerat och betalt (efter det något märkliga förfarande som RCFF skapat för just denna funktion).....MEN om jag är medlem eller ej, vet jag dock inte, ty när jag väljer funktiopnen "Medlemskort" händer följande:
    - jag är en okänd användare
    - jag blir utslängd från sajten
    - jag måste logga in igen

    Apropå det här med att bli utslängd, detta händer då och då när man väljer funktioner under "Navigering"

    Men det kanske kommer att fixa till sig!?
    Örjan Björnsson

  5. #5
    Jakobs avatar
    Reg.datum
    maj 2006
    Inlägg
    1 875
    Klubb
    Malmö Radioflygsällskap och Åhus MFK

    Standard

    Hej Örjan!

    Jo vi har registrerat dig som medlem och 100 kr från dig har kommit in på vårt bankgiro. Välkommen som medlem i RCFF och god fortsättning.

    Jag ska be Toni och se på varför du inte kan printa ut ditt medlemskort.
    Mvh / Jakob Rydinger. Administratör av http://www.rcflyg.se

    ____________________

    ATT FLYGA ÄR ATT LEVA!

    www.scandinavianplank.se Trätrall i underhållsfri träkomposit för altaner och runt pooler

  6. #6

    Thomass avatar
    Reg.datum
    jun 2006
    Inlägg
    7 580
    Jobb
    Truck Pilot
    Klubb
    Malmö Radioflygsällskap, RFK Gripen, Eslövs MFK, Ripa MFK, Höglandets MFK

    Standard

    Jag försökte oxå skriva ut medlemskort, men skickas bara tillbax till indexsidan! Skumt... :?
    Retroholic!

  7. #7
    Jakobs avatar
    Reg.datum
    maj 2006
    Inlägg
    1 875
    Klubb
    Malmö Radioflygsällskap och Åhus MFK

    Standard Medlemskort

    Hej!

    Om ni har problem att printa ut ert medlemskort så prova att gå in på www.rcuniverse.se så länge. Det går ibland bättre, och det systemet är fortfarande stabilare av ngn anledning.
    Mvh / Jakob Rydinger. Administratör av http://www.rcflyg.se

    ____________________

    ATT FLYGA ÄR ATT LEVA!

    www.scandinavianplank.se Trätrall i underhållsfri träkomposit för altaner och runt pooler

  8. #8

    Standard

    hehe jag har märkt att de kan ske skumma saker med cookies om man byter rcuniverse.se och rcflyg.se, har haft problem med att logga in ibland, eller att den nollar olästa trådar mm och det verkar bero på att jag eller sidan skickar en emellan rcflyg och rcu?
    //DrHanke

    *** STOCKHOLMSDIVISIONEN ***

  9. #9

    Standard

    Det gick bra att printa ut medlemskortet från www.rcuniverse.se...TACK, men då undrar jag VILKEN av de båda domänerna som egentligen skall användas...rcuniverse.se eller rcflyg.se???
    /Örjan

  10. #10
    Jakobs avatar
    Reg.datum
    maj 2006
    Inlägg
    1 875
    Klubb
    Malmö Radioflygsällskap och Åhus MFK

    Standard

    Hej!

    Tanken är naturligtvis att det ska vara www.rcflyg.se men så länge det inte är helt stabilt alla gånger så vill vi inte ta bort www.rcuniverse.se
    Men vi jobbar på det!
    Mvh / Jakob Rydinger. Administratör av http://www.rcflyg.se

    ____________________

    ATT FLYGA ÄR ATT LEVA!

    www.scandinavianplank.se Trätrall i underhållsfri träkomposit för altaner och runt pooler

  11. #11
    tobbes avatar
    Reg.datum
    maj 2006
    Inlägg
    102
    Jobb
    Raketkonstruktör
    Klubb
    Falkenbergs MFK

    Standard

    Kollade på SMFFs site och såg Spirits inlägg där.... Betalade in medlemsavgiften här på direkten. Hoppas att jag slipper ha nått med SMFF att göra i fortsättningen.
    /Tobbe
    If It's Not Scottish, It's Crap!
    “Oh German! I thought there was something wrong with you.”

  12. #12
    Mr Js avatar
    Reg.datum
    maj 2006
    Inlägg
    4 159
    Jobb
    Mats Johnsson
    Klubb
    RFK Kometen, Lomma

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av tobbe
    Kollade på SMFFs site och såg Spirits inlägg där.... Betalade in medlemsavgiften här på direkten. Hoppas att jag slipper ha nått med SMFF att göra i fortsättningen.
    /Tobbe
    Jösses!
    Är han på riktigt?
    /\/\vh // /\/\r J.

  13. #13

    Standard

    ja vad säger man... jag är iaf glad medlemm i RCFF utan "tokiga" gubbar om man nu får säga så PDT_Armataz_02_40

    Utan ove & co hade man fått "svartflyga" framöver....

    Det otroligt tråkiga e bara alla dessa människor som har SMFF inpräntat i pannbenet, alltså att sekter får fotfästa i detta landet verkar ju inte vara en tillfällighet.... som tur e har vi ju talesmän som kan sprida det nya "evangeliet" PDT_Armataz_02_12 haha allvarligt alltså, ett öppet RCFF där infomation snabbt sprids samt ett glatt gäng kommer att komma långt, även om RCFF inte kommer ha 10000 medlemmar så med 2000 glada skitar kommer man längre!
    //DrHanke

    *** STOCKHOLMSDIVISIONEN ***

  14. #14
    tonics avatar
    Reg.datum
    maj 2006
    Inlägg
    904
    Jobb
    IT-Tekniker
    Klubb
    Eslövs MFK

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av drhanke
    ja vad säger man... jag är iaf glad medlemm i RCFF utan "tokiga" gubbar om man nu får säga så PDT_Armataz_02_40

    Utan ove & co hade man fått "svartflyga" framöver....

    Det otroligt tråkiga e bara alla dessa människor som har SMFF inpräntat i pannbenet, alltså att sekter får fotfästa i detta landet verkar ju inte vara en tillfällighet.... som tur e har vi ju talesmän som kan sprida det nya "evangeliet" PDT_Armataz_02_12 haha allvarligt alltså, ett öppet RCFF där infomation snabbt sprids samt ett glatt gäng kommer att komma långt, även om RCFF inte kommer ha 10000 medlemmar så med 2000 glada skitar kommer man längre!

    Word!!!!
    Mvh / Toni (tonic) Cederholm.

Liknande ämnen

  1. Motion är viktigt
    Av wesse i forum "PRIVATA" Filmer, bilder och annan media
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-09-05, 22:04
  2. Mycket viktig information angående det nya förbundet
    Av Jakob i forum Allmänt och Tips
    Svar: 39
    Senaste inlägg: 2006-11-15, 15:18

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •