Reklam

 
Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Mr J, varifrån har du hämtat länkarna?

  1. #1

    Reg.datum
    maj 2006
    Inlägg
    1 742
    Klubb
    Höglandets MFK, RFK Fyris, PAMPA

    Standard Mr J, varifrån har du hämtat länkarna?

    Mr J har på anslagstavlan angett att RCFF lagt ut länkar till en stor del av Sveriges modellflygklubbar i länksamlingen.

    Jag misstänker starkt att listan är hämtad från GPS-fältlistans hemsida. Misstanken är svår att undgå då Mr J. bl.a. råkar göra exakt samma misstag som jag gjort vad gäller länken till Sveg. Den går till Svegs sportflygklubb och inte någon modellflygklubb.

    Skulle jag ha fel i mitt antagande ber jag oförbehållsamt om ursäkt, i annat fall tycker att det vore klädsamt att Mr J ger en viss credit till den som faktiskt gjort jobbet med att samla in länkarna (via epost, telefon, Googling mm.)!

    Vänligen,
    Michael Österlund
    Höglandets MFK

    http://www.freewebs.com/propellerhead/index_eniro.htm
    http://www.freewebs.com/propellerhead/index_gps.htm

  2. #2
    Mr Js avatar
    Reg.datum
    maj 2006
    Inlägg
    4 159
    Jobb
    Mats Johnsson
    Klubb
    RFK Kometen, Lomma

    Standard

    Jösses!

    Varför dessa förtäckta insinuationer och "misstankar"?
    En enkel fråga hade räckt, visst har jag haft din lista som förebild.

    Men plankat den rakt av har jag inte, jag har tagit bort ett antal klubbar vars hemsidor inte fungerar, jag har även rättat till en del adresser till klubbar som har bytt adress och jag har lagt till några klubbar som inte fanns i din lista.

    Visst är du värd credit för din fina GPS-lista, den är t.ex. den huvudsakliga orsaken till att jag köpte en GPS.
    Men efter att ha suttit i dagar och kollat hemsidor och adresser tänkte jag inte på det. Och eftersom det verkar ha gjort dig upprörd ber jag om ursäkt.
    /\/\vh // /\/\r J.

  3. #3

    Reg.datum
    maj 2006
    Inlägg
    1 742
    Klubb
    Höglandets MFK, RFK Fyris, PAMPA

    Standard

    O.K.
    Ursäkten accepterad!

    /Michael

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •