Reklam

Resultat 1 till 3 av 3

mne: Mr J, varifrn har du hmtat lnkarna?

Michaels avatar
    Reg.datum
    May 2006
    Inlgg
    1 395
    Klubb
    Hglandets MFK, RFK Fyris, PAMPA

Standard Mr J, varifrn har du hmtat lnkarna?

Mr J har p anslagstavlan angett att RCFF lagt ut lnkar till en stor del av Sveriges modellflygklubbar i lnksamlingen.

Jag misstnker starkt att listan r hmtad frn GPS-fltlistans hemsida. Misstanken r svr att undg d Mr J. bl.a. rkar gra exakt samma misstag som jag gjort vad gller lnken till Sveg. Den gr till Svegs sportflygklubb och inte ngon modellflygklubb.

Skulle jag ha fel i mitt antagande ber jag ofrbehllsamt om urskt, i annat fall tycker att det vore kldsamt att Mr J ger en viss credit till den som faktiskt gjort jobbet med att samla in lnkarna (via epost, telefon, Googling mm.)!

Vnligen,
    Michael sterlund
    Hglandets MFK

http://www.freewebs.com/propellerhead/index_eniro.htm
    http://www.freewebs.com/propellerhead/index_gps.htm

Mr Js avatar
    Reg.datum
    May 2006
    Inlgg
    4 098
    Jobb
    Mats Johnsson
    Klubb
    RFK Kometen, Lomma

Standard

Jsses!

Varfr dessa frtckta insinuationer och "misstankar"?
    En enkel frga hade rckt, visst har jag haft din lista som frebild.

Men plankat den rakt av har jag inte, jag har tagit bort ett antal klubbar vars hemsidor inte fungerar, jag har ven rttat till en del adresser till klubbar som har bytt adress och jag har lagt till ngra klubbar som inte fanns i din lista.

Visst r du vrd credit fr din fina GPS-lista, den r t.ex. den huvudsakliga orsaken till att jag kpte en GPS.
    Men efter att ha suttit i dagar och kollat hemsidor och adresser tnkte jag inte p det. Och eftersom det verkar ha gjort dig upprrd ber jag om urskt.
    /\/\vh // /\/\r J.

Michaels avatar
    Reg.datum
    May 2006
    Inlgg
    1 395
    Klubb
    Hglandets MFK, RFK Fyris, PAMPA

Standard

O.K.
    Urskten accepterad!

/Michael